Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Faen. Vært trett i hele ettermiddag, så skifta jeg tilbake til den gamle senga mi og vaska opp terrinen etter middag og nå er jeg våken -_- Har ikke drukket koffein engang. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 har noen folk herfra jeg også, men husker ikke helt hvorfor ovnen min er dust, og det er kaldt på hybelen. what to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Eller før TG ^^, Jepp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har så mye som 41 folk i diskusjon.no-gruppa på msn. Vurderer å trimme den ned til ~10 folk, er så mange uinteressante mennesker der, som man aldri prater med. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva skjer med at tiden går så utrolig fort? Her sitter jeg og gjør absolutt ingenting, men likevel er den snart ett.. Stupid TIME.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg er ikke sikker på hvor mange folk fra forumet og spesifikt DNFK jeg har på MSN og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite det heller edit: 73 stk oO Endret 3. januar 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har så mye som 41 folk i diskusjon.no-gruppa på msn. Vurderer å trimme den ned til ~10 folk, er så mange uinteressante mennesker der, som man aldri prater med. Trimme ned msn-lista skal jeg også gjøre snart, skal kutte ned msn-lista ned til ca. 20-30 personer. De fleste andre har jeg ikke snakket med på lenge uansett, så ser ikke behov for å ha de der. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 jeg gjør det regelmessig sånn sletter en og 2 stk en gang i blandt Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har ikkje brukt Msn noko særlig sidan sommaren. Før var eg addicted, men ser ikkje heilt behovet lenger. Facebook og mobiltelefon held i massevis for meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da var diskusjon.no-gruppa på 20 personer, og kommer til å synke til 16-17 adresser når jeg får vite hvilke adresser som er duplikater Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da var diskusjon.no-gruppa på 20 personer, og kommer til å synke til 16-17 adresser når jeg får vite hvilke adresser som er duplikater Får vel sette meg ned med msn-lista ni når jeg kjeder meg på jobb tenker jeg. Få kuttet vekk alle folk jeg nesten aldri prater med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har så mye som 41 folk i diskusjon.no-gruppa på msn. Vurderer å trimme den ned til ~10 folk, er så mange uinteressante mennesker der, som man aldri prater med. Trimme ned msn-lista skal jeg også gjøre snart, skal kutte ned msn-lista ned til ca. 20-30 personer. De fleste andre har jeg ikke snakket med på lenge uansett, så ser ikke behov for å ha de der. Sånt klarer jeg ikke. Jeg har akutt samlemani på alt. Inkludert kontakter på MSN og venner på Facebook og MySpace Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jævla kjekt å ha litt forskjellige folk. Kan være greit til både hjelp og hyggelige samtaler og diskusjoner Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da var diskusjon.no-gruppa på 20 personer, og kommer til å synke til 16-17 adresser når jeg får vite hvilke adresser som er duplikater Får vel sette meg ned med msn-lista ni når jeg kjeder meg på jobb tenker jeg. Få kuttet vekk alle folk jeg nesten aldri prater med Ikke prøv deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da var diskusjon.no-gruppa på 20 personer, og kommer til å synke til 16-17 adresser når jeg får vite hvilke adresser som er duplikater Får vel sette meg ned med msn-lista ni når jeg kjeder meg på jobb tenker jeg. Få kuttet vekk alle folk jeg nesten aldri prater med Ikke prøv deg. Ser ingen grunn til å slette deg, deg har jeg jo nettopp lagt til.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Utrolig irriterende når man snakker med noen på msn og man begynte med å begynne setninger med liten bokstav når den du prater med bruker stor bokstav i begynnelsen av hver setning. Det får den andre til å virke mye mer fornuftig og voksen.. Men man kan liksom ikke bare skifte ut i løse luften heller.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Wee:D I feel special Endret 4. januar 2010 av Dovito Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har så mye som 41 folk i diskusjon.no-gruppa på msn. Vurderer å trimme den ned til ~10 folk, er så mange uinteressante mennesker der, som man aldri prater med. Trimme ned msn-lista skal jeg også gjøre snart, skal kutte ned msn-lista ned til ca. 20-30 personer. De fleste andre har jeg ikke snakket med på lenge uansett, så ser ikke behov for å ha de der. Sånt klarer jeg ikke. Jeg har akutt samlemani på alt. Inkludert kontakter på MSN og venner på Facebook og MySpace Da kan du legge meg til Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Utrolig irriterende når man snakker med noen på msn og man begynte med å begynne setninger med liten bokstav når den du prater med bruker stor bokstav i begynnelsen av hver setning. Det får den andre til å virke mye mer fornuftig og voksen.. Men man kan liksom ikke bare skifte ut i løse luften heller.. Finnes det virkelig folk som bryr seg om hva den andre mener om man bytter fra liten til stor forbokstav? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg