Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for forslag fargoth! :)

Til vanlig pleier jeg å brune den i panna, så legge den i en ildfastform i ovnen med timian og soltørkede tomater, legger alu. foli over.

Siden det er bursdag så tenker jeg å gjør noe litt annerledes :)

Hadde det vært noe å brune den i panna, legge så spekeskinke rundt med urter som passer inne ved skinka --> legge den i ovnen.

Lenke til kommentar
Siden det er bursdag så tenker jeg å gjør noe litt annerledes :)

Hadde det vært noe å brune den i panna, legge så spekeskinke rundt med urter som passer inne ved skinka --> legge den i ovnen.

Det høres ihvertfall spennende ut, jeg har aldri prøvd den kombinasjonen selv (om det er storfe vi prater om her). Du kan vel kanskje vurdere å eventuelt droppe bruningen i pannen om du skal surre den med spekeskinke allikeve, og en litt mer spennende saus som komplementerer det valgte krydderet og skinken vil kanskje også kunne sette en liten ekstra piff på måltidet?
Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig med instant-kommunisering mellom DNFK-folk? Er det jeg som er rar og ikke har noen på feks. msn?

Jeg har tre-fire stykk på msn, men de er til sammen like inkompetente som en ung stein på vei til skolen for å lære om istiden.

spøk! :)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan er det egentlig med instant-kommunisering mellom DNFK-folk? Er det jeg som er rar og ikke har noen på feks. msn?

Har endel forumfolk på msn ja..

Det kommer av seg selv nesten etter et par forumtreff og slikt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...