Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Champagnevisp og et sånt serveringsfat har jeg faktisk. Serveringsfatet brukte jeg selvfølgelig sist gang det var fondue i huset her. Flink gutt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk for forslag fargoth! Til vanlig pleier jeg å brune den i panna, så legge den i en ildfastform i ovnen med timian og soltørkede tomater, legger alu. foli over. Siden det er bursdag så tenker jeg å gjør noe litt annerledes Hadde det vært noe å brune den i panna, legge så spekeskinke rundt med urter som passer inne ved skinka --> legge den i ovnen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jo takk, man er da en herre. Og nå fikk jeg merkelig nok lyst på ribbe. Er nok nikotinabstinensene som slår til. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 DF: Røyker du!? Hadde jeg aldri trodd om deg! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Siden det er bursdag så tenker jeg å gjør noe litt annerledes Hadde det vært noe å brune den i panna, legge så spekeskinke rundt med urter som passer inne ved skinka --> legge den i ovnen. Det høres ihvertfall spennende ut, jeg har aldri prøvd den kombinasjonen selv (om det er storfe vi prater om her). Du kan vel kanskje vurdere å eventuelt droppe bruningen i pannen om du skal surre den med spekeskinke allikeve, og en litt mer spennende saus som komplementerer det valgte krydderet og skinken vil kanskje også kunne sette en liten ekstra piff på måltidet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 nå fikk jeg skikkelig lyst på alt av mat dere har sagt nå. har ikke en dritt her, så må handle i morra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Husker ikke hva indrefilet er av, uhm, kalles Fleskfilet, svin? Men kjører på med skinke rundt, om jeg bruner den vet jeg ikke enda, men hvilken saus jeg skal ha aner jeg ikke Bearnaise kanskje, men det er så standard ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 DF: Røyker du!? Hadde jeg aldri trodd om deg! Røyka før, men nå er det snusen jeg prøver å slutte med. Har gått bra så langt hvertfall. Men så har det blitt mye espresso og annen snacks istedenfor da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 DF: Må si jeg ble litt skuffet nå. Men heller en kadde og snacks for min del. VEKK med snus og røyk! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da legger jeg meg, tidlig opp imorgen. Natta og sov godt alle sammen! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *Gjeeesp* Skal forsåvidt tidligere opp i morgen jeg og, men har ikke lyst til å legge meg ennå! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg skal ikke opp tidlig før på Tirsdag, men burde vel få litt blund på øyet så jeg kan få litt mer normal døgnrytme :S Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan er det egentlig med instant-kommunisering mellom DNFK-folk? Er det jeg som er rar og ikke har noen på feks. msn? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja jeg har opptil flere på msn. Hvem prøver jeg og lure med at jeg skal legge meg? kommer ikke til og skje Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvordan er det egentlig med instant-kommunisering mellom DNFK-folk? Er det jeg som er rar og ikke har noen på feks. msn? Jeg har tre-fire stykk på msn, men de er til sammen like inkompetente som en ung stein på vei til skolen for å lære om istiden. spøk! Endret 3. januar 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan er det egentlig med instant-kommunisering mellom DNFK-folk? Er det jeg som er rar og ikke har noen på feks. msn? Har endel forumfolk på msn ja.. Det kommer av seg selv nesten etter et par forumtreff og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg