Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Italian Job :)

Da går jeg og Voddler.

Flink. Voddler er fantastisk :D

The italian job (1969) eller The Warriors?
The Warriors.

Smurf: Da mangler du bare en fuglebok fra 60 eller 70-tallet, en champagnevisp og et slikt rullende serveringsfat som ble nevnt her tidligere en gang.

Wikipedersen: Jeg formoder at du velger å folde for laget til Den nye Forumkaféen nå når du går i gang?

Jeg har fuglebok fra 60-tallet, og jeg ønsker meg nevnte serveringsfat. Champagnevispen ser jeg ikke helt meningen med. Er det ikke det man bruker for å fjerne boblene?

Lenke til kommentar
Wikipedersen: Jeg formoder at du velger å folde for laget til Den nye Forumkaféen nå når du går i gang?

Var det jeg hadde i tankene ja :)

Wiki: Går nok bra, men du må klare å skille på drittsekk og awesome?

Pacino skiller seg klart ut... Trodde jeg :dontgetit:

Jeg gransker ikke avataren for hver gang jeg leser et inlegg, så en person i svart/hvitt er en person i svart/hvitt. Kvaliteten på innleggene skiller dog nok til at jeg tom. slipper å lese brukernavn ;)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Er det ikke det man bruker for å fjerne boblene?
Det er riktig, og det er kanskje et av de mest idiotiske moteproduktene som har fått fotfeste i norske hjem noen sinne. Champagnevispen hører naturlig til en kolleksjon av ovennevnte gjenstander.

Det er jo ikke champagne når du fjerner boblene :dontgetit: Da blir det jo hvitvin ;)

Lenke til kommentar
Jeg gransker ikke avataren for hver gang jeg leser et inlegg, så en person i svart/hvitt er en person i svart/hvitt. Kvaliteten på innleggene skiller dog nok til at jeg tom. slipper å lese brukernavn ;)

Hehe ser den :)

Kvaliteten på innlegget, positiv favør for meg eller Sarge? :p

Lenke til kommentar

Hehe ser den :)

Kvaliteten på innlegget, positiv favør for meg eller Sarge? :p

Det er VELDIG opplagt! Deg selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Var det jeg hadde i tankene ja :)

Du gjør meg stolt. post-49161-1259843799.gif

Jeg har forøvrig en ny maskin på vei i posten selv, så dette kan bli bra. De kyllingene som har droppet av lasset frem mot jul er jeg så smått skuffet over, men jeg håper de av dere som føler dere truffet ser verdien i proteinbretting og kaster dere på igjen, det er tross alt et nytt år med nye muligheter! Kanskje løser vi mysteriet med feilbretting i løpet av dette tiåret?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Pappa har bursdag imorgen, til middag så blir det indrefilet, forslag til tilberedning?
Helsteking med poteter og grønne bønner av valgfri tilberedning og en hjemmelaget rødvin/sjysaus er vel så nære du kommer bankers. Det er bare å flenge opp matprat eller tilsvarende sider for en tutorial på helsteking.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...