fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Vannseng er lek og morro helt til man skal legge seg til for å sove. Den minste bevegelse i en ende fører til at det gynger og skvalper i den andre enden. Klamt er det også, og alger blir fort et problem om man ikke vedlikeholder sengen ordentlig. I likhet med fonduesettet er vannsengen et produkt som ikke trenger å gjøre noen renessanse på en god stund. Endret 3. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Natrich, jeg forveksler deg hele tiden med Quakecry. Uheldig valg av avatar vil jeg si Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer med å ta ditt klokeste valg hittil i livet, som jeg vet om Takk takk. Vet ikke helt hva jeg føler om dette men det er jo deilig da. Dette har vi jobbet for i så mange måneder og endelig skjer det. Og da jeg så russern på oppløpssia her, ja da visste jeg at det gikk vår vei. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hahaha. Nei, jeg håper ikke det... Greit å kunne følge med. Bedrevet med idag du da Christina ? Må bare si at "TheWankership" skrøt av å ha MSN din idag tidlig Hahahahaha! Ja, heldig han. I dag har jeg vært hos besteforeldrene mine i en tre, fire timer. Spist middag og preiket. Så har jeg vært i stallen. Enn du? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gosh durnit durs no grass like Bluegrass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Såeh ... Til dere kids her i DNFK, dere MÅ jo bare ha denne t-skjorta til $6! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Natrich, jeg forveksler deg hele tiden med Quakecry. Uheldig valg av avatar vil jeg si Hvordan kan du gjøre noe slikt Pedersen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som har erfaringer med vannsenger? De ser forferdelig digge ut De ER forferdelig digge. Irriterer meg at mamma og pappa bytta ut sin like før jul, de hadde hatt den siden 85 Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sender de til Norge? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hahaha. Nei, jeg håper ikke det... Greit å kunne følge med. Bedrevet med idag du da Christina ? Må bare si at "TheWankership" skrøt av å ha MSN din idag tidlig Hahahahaha! Ja, heldig han. I dag har jeg vært hos besteforeldrene mine i en tre, fire timer. Spist middag og preiket. Så har jeg vært i stallen. Enn du? Idag har jeg hentet no utstyr i kirka og laggt det tilbake der det hørte hjemme Så har jeg slappet av ellers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vannseng er lek og morro helt til man skal legge seg til for å sove. Den minste bevegelse i en ende fører til at det gynger og skvalper i den andre enden. Klamt er det også, og alger blir fort et problem om man ikke vedlikeholder sengen ordentlig. I likhet med fonduesettet er vannsengen et produkt som ikke trenger å gjøre noen renessanse på en god stund. Jeg for min del er svært fornøyd med fondue-settet mitt, samt raclette-settet Sender de til Norge? Ja, har en t-skjorte med sitatet i avataren min på, kjøpt derifra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Samt en politisk en ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 The italian job (1969) eller The Warriors? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, tar kvelden folkens. Har lagt meg mellom 02.00 og 06.00 ca. de siste to ukene, så er på tide å komme tilbake til standarden. Natti. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det var da fryktelig tidlig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 The Italian Job Da går jeg og Voddler. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Natrich, jeg forveksler deg hele tiden med Quakecry. Uheldig valg av avatar vil jeg si Hvordan kan du gjøre noe slikt Pedersen? Sammenlign avatarene deres, så ser du hvordan jeg kunne gjøre noe sånt Beklager uansett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) The italian job (1969) eller The Warriors?The Warriors. Smurf: Da mangler du bare en fuglebok fra 60 eller 70-tallet, en champagnevisp og et slikt rullende serveringsfat som ble nevnt her tidligere en gang. Wikipedersen: Jeg formoder at du velger å folde for laget til Den nye Forumkaféen nå når du går i gang? Endret 3. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg