Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vannseng er lek og morro helt til man skal legge seg til for å sove. Den minste bevegelse i en ende fører til at det gynger og skvalper i den andre enden. Klamt er det også, og alger blir fort et problem om man ikke vedlikeholder sengen ordentlig. I likhet med fonduesettet er vannsengen et produkt som ikke trenger å gjøre noen renessanse på en god stund.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer med å ta ditt klokeste valg hittil i livet, som jeg vet om :)

Takk takk. Vet ikke helt hva jeg føler om dette men det er jo deilig da. Dette har vi jobbet for i så mange måneder og endelig skjer det. Og da jeg så russern på oppløpssia her, ja da visste jeg at det gikk vår vei.

Lenke til kommentar
Hahaha. Nei, jeg håper ikke det... Greit å kunne følge med.

Bedrevet med idag du da Christina ;)?

Må bare si at "TheWankership" skrøt av å ha MSN din idag tidlig :p

Hahahahaha! Ja, heldig han.

I dag har jeg vært hos besteforeldrene mine i en tre, fire timer. Spist middag og preiket. Så har jeg vært i stallen. Enn du?

Lenke til kommentar
Hahaha. Nei, jeg håper ikke det... Greit å kunne følge med.

Bedrevet med idag du da Christina ;)?

Må bare si at "TheWankership" skrøt av å ha MSN din idag tidlig :p

Hahahahaha! Ja, heldig han.

I dag har jeg vært hos besteforeldrene mine i en tre, fire timer. Spist middag og preiket. Så har jeg vært i stallen. Enn du?

Idag har jeg hentet no utstyr i kirka og laggt det tilbake der det hørte hjemme ;) Så har jeg slappet av ellers :)

Lenke til kommentar
Vannseng er lek og morro helt til man skal legge seg til for å sove. Den minste bevegelse i en ende fører til at det gynger og skvalper i den andre enden. Klamt er det også, og alger blir fort et problem om man ikke vedlikeholder sengen ordentlig. I likhet med fonduesettet er vannsengen et produkt som ikke trenger å gjøre noen renessanse på en god stund.

Jeg for min del er svært fornøyd med fondue-settet mitt, samt raclette-settet :)

Sender de til Norge?

Ja, har en t-skjorte med sitatet i avataren min på, kjøpt derifra. :)

Lenke til kommentar
The italian job (1969) eller The Warriors?
The Warriors.

Smurf: Da mangler du bare en fuglebok fra 60 eller 70-tallet, en champagnevisp og et slikt rullende serveringsfat som ble nevnt her tidligere en gang.

Wikipedersen: Jeg formoder at du velger å folde for laget til Den nye Forumkaféen nå når du går i gang?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...