Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Faenskap. Luftmadrassen er det diggeste jeg har liggi på på lenge, men også det kaldeste, og ovnen på rommet mitt funker ikke, så får liksom ikke varma opp rommet nok til at senga ikke er iskald hele jævla natta Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Huff, ikke bra Smurf! Lag et bål på rommet ditt, det hjelper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ha ha, tror ikke det er det smarteste jeg kan gjøre La ulltepper under laknene tidligere i dag da jeg skulle sove formiddagsdupp, men hjalp ikke det minste, så ble til at jeg bare lå i sofaen og leste i stedet Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det snør, og er kalt. Jeg vil ha sommer Støttes! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjøp en radiator for vannkjøling, fyll den med kokende vann et par timer før du legger deg, og legg den i senga. Funker supert! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Joiner den. Wikipedersen, har blitt skeptisk til sånt helt siden jeg la fra meg en laptop i senga, under dyna, og glemte den Er ikke helt sikker på hvor lurt det er med radiator på en luftmadrass uansett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Fyll en søppelsekk med varmt vann da En smule kjipt om man glemmer den av, og tar skikkelig sats med bakenden først når man skal legge seg. Men det gjør man vel ikke på en luftmadrass uansett, så du vinner uansett Endret 3. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Cyph: Jeg skal sjekke den ut, det begynner å bli lenge siden sist jeg tok fatt på den fordringsfulle nordiske pretensiøsiteten til Von Trier. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det snør, og er kalt. Jeg vil ha sommer Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som har erfaringer med vannsenger? De ser forferdelig digge ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå skal halve dnfk ta av igjen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå skal halve dnfk ta av igjen? Skulle til å nevne det selv faktisk x) Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Noen som har erfaringer med vannsenger? De ser forferdelig digge ut Ja. Min tante hadde en en gang. Utrolig digg å sove på, men jeg vil tro det er litt vanskelig å pule i den. Det rocker jo frem og tilbake hele tiden... vel når jeg tenker på det.. det må jo være fryktelig digg. Go for it! Endret 3. januar 2010 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sannsynligvis, TøseGuri. Stikker å vasker opp jeg. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hahaha. Nei, jeg håper ikke det... Greit å kunne følge med. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sannsynligvis, TøseGuri. Stikker å vasker opp jeg. Gratulerer med å ta ditt klokeste valg hittil i livet, som jeg vet om Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Apropos Antichrist: Klippe, klipe, sy og sy, nå skal du bli fin og ny: wee: Uggh, hater når regionstogene havner bak lokaltogene.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hahaha. Nei, jeg håper ikke det... Greit å kunne følge med. Bedrevet med idag du da Christina ? Må bare si at "TheWankership" skrøt av å ha MSN din idag tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg