oldboy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er bra, Cola-arbeidere er glade i dag Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 noen som veit om noen fine 2 v.k reisemål Lenke til kommentar
lilko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Føles ut som jeg er helt alene på internett akkurat nå. Hallo? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Føles ut som jeg er helt alene på internett akkurat nå. Hallo? Ikke helt, bare nesten Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 noen som veit om noen fine 2 v.k reisemål Hva-for-noe-reisemål? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 andre verdenskrig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nesj, nå har jeg gamet nok for i dag. Nå skal jeg bare chille og vente på at sambo kommer hjem med røyk til meg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Berlin, Normandie, Krakow og Volgograd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Solastranda. Dra om sommeren. Noen bunkerser og div. her og der, samt Norges flotteste strand og heite chicks. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Litt nedtur med solastranden som hovedreisemål da. Noen igjenstøpte betongklosser og en forblåst strandpromenade med en sliten flyplass som nermeste nabo. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 da var jeg i danmark ja skjer her? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Litt nedtur med solastranden som hovedreisemål da. Noen igjenstøpte betongklosser og en forblåst strandpromenade med en sliten flyplass som nermeste nabo. Fargoth, har du sett "Antichrist"? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Den nyeste til von Trier du tenker på? Isåfall har jeg ikke det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Voh, merkelig film syns jeg. Noen forslag på epic bruk av 4000-post? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Voh, merkelig film syns jeg. Den er litt merkelig ja.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Litt nedtur med solastranden som hovedreisemål da. Noen igjenstøpte betongklosser og en forblåst strandpromenade med en sliten flyplass som nermeste nabo. Hysj på seg. Vakkert er det. Og avslappende, mellom sanddynene. Man må bare passe på å være der på rett tidspunkt, med andre ord når det ikke er ørtogførti irriterende småunger rundt deg Men så igjen, legger man turen til rundt den 26. juli, så kan man jo bare slappe av i Stavanger by med noen flasker Marquis de Monistrol til en billig penge, samt forskjellige typer mat Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det snør, og er kalt. Jeg vil ha sommer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Den er 'merkelig' ja. Jeg syntes ikke den var spennende, og jeg kjedet meg ganske mye under den, men det er fortsatt kanskje den mest fascinerende filmen jeg har sett på veldig lenge. Hør på denne. Den nyeste til von Trier du tenker på? Isåfall har jeg ikke det. Ja, den. Hadde vært interessant å se hva du syntes om den. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ehm, drives det med freshmen hunting i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg