Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå skal jeg ned å smøre foreldrene mine, god natt Wait..What..? Du skal smøre de med hva? Incest er noe som praktiseres for fullt i vår familie. Nei det er det ikke. Jo det er det. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor bør man legge en " mekke avatar" tråd? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sarge, leste du innlegget mitt? Og du bestemmer hvordan alt fungerer? Nei, men jeg forventer å få en slags tilbakemelding eller noe, eller er det for mye å forvewnte her i Forumkaféen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor bør man legge en " mekke avatar" tråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135&hl= Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvor bør man legge en " mekke avatar" tråd? Her er en tråd for spørsmål om å lage avatarer... Edit: Litt sein der ja Endret 3. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sarge, leste du innlegget mitt? Og du bestemmer hvordan alt fungerer? Nei, men jeg forventer å få en slags tilbakemelding eller noe, eller er det for mye å forvewnte her i Forumkaféen? Det er vel litt mye å forvente at du får tilbakemelding på absolutt alt, uansett hvor du befinner deg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tusen takk begge to! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Latias: Ikke alt, men det kunne være at Sarge hadde noen meninger om min menig, det pleier han å ha om alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 I guess i killed DNFK. Sånt skjer når du vil ha tilbakemeldinger på alt! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 I guess i killed DNFK. Sånt skjer når du vil ha tilbakemeldinger på alt! Hva pokker skjer med deg idag? Jeg la frem et forslag ang signaturen til Sarge. Når man legger frem et forslag så er det naturlig å få respons, men jeg la vist lista for høyt med tanke på mine forventinger. 2nd, jeg har ikke bedt om tilbakemeldinger på alt... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 I guess i killed DNFK. Sånt skjer når du vil ha tilbakemeldinger på alt! Ja, fy skam! Nei da pusen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Heh, burde vel ha lagt til en smiley til slutt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 HTC Touch Pro2 vs. HTC Touch HD2 Kommentarer? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Heh, burde vel ha lagt til en smiley til slutt. Jepp. Du burde det. Nopros Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Drukket over en liter cola i dag. Godt juleferien snart er over. Da blir det mindre brusdrikking, og resultatet blir et sunnere liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg