Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du blir bare støtta! er så med deg.... drittgreier.... Kjører forresten FF fra mine dokumenter på servern her nå... genialt.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Isåfall syns jeg en eller annen kan melde seg frivillig til å få FF til å funke på denne drittmaskina. x) Om det er skole-PC og dere bruker proxy såå.. Edit/Tools > Preferences > Advanced > Network > Settings > "Autodetect *blabla" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi kan arrangere valentinsball i forumkafeen? Gi hverandre e-kort og sånn? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hmmm... valentinsdag snart jah... hadde vært gøy hvis jeg hadde hatt noen å dele den med. d suger heftig å bli dumpa 3 uker før valentinsdag asså... =( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 valentine nora har dans på den dagen ho så må bli valentins dag på tirsdag isteden :S Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kjøpe e-gaver og da ell?? hahha e-hjerter.... e-kyss e-klemmer e-bamser e-romantiske middager e-sex e-krangel e-... you name it... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hmmm...valentinsdag snart jah... hadde vært gøy hvis jeg hadde hatt noen å dele den med. d suger heftig å bli dumpa 3 uker før valentinsdag asså... =( Finn deg en ny en, da? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 fin dag å bli sammen med none på da... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kjøpe e-gaver og da ell?? hahha e-hjerter.... e-kyss e-klemmer e-bamser e-romantiske middager e-sex e-krangel e-... you name it... Anti-tøse-regelen setter fort en stopper for det, da :----( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hmmm...valentinsdag snart jah... hadde vært gøy hvis jeg hadde hatt noen å dele den med. need a date? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 men kan funke!! hadde vært syyykt.. xD Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Finn deg en ny en, da? hAh.. som hvem dah? =/ Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ingen felleshøl i strøket ditt? neida... du må finne ei du liker da... blir tiltrukket av... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Lurer på om jeg bare skal drikke meg syndens på rødvin den dagen, hvem er med? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hmmm...valentinsdag snart jah... hadde vært gøy hvis jeg hadde hatt noen å dele den med. need a date? tjah. d spørs hvem d hadde vært. har vært borti så utrolig mange drittsekker at d skukke vært lovlig! =/hadde vært gøy med en venn eller en jeg liker ellerno... men ja-ja, meg er jo merkelig dah.. xp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Finn deg en ny en, da? hAh.. som hvem dah? =/ F.eks PepsiCo? Vil anbefale deg å prøvekjøre han først. Mulig du er ute etter noe mindre enn det han kan tilby =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kjøpe e-gaver og da ell?? hahha e-hjerter.... e-kyss e-klemmer e-bamser e-romantiske middager e-sex e-krangel e-... you name it... tøsing er ikke lov lenger Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ville ikke gjort det... fjern e-sex da!!! er ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Lurer på om jeg bare skal drikke meg syndens på rødvin den dagen, hvem er med? det er tordag ikke sant? har gavekort på polet, og da har de langåpent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg