Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en blokkføyte da jeg gikk på barneskolen. Etter uttallige timer uten tegn til musikalsk talent så "mistet" jeg den. Fikk ny da. Den påsto jeg det var småsøsknene mine som hadde lekt med og ødelagt. Sannheten var vel heller at jeg la den i en trapp og tråkka på den.

De som bestemte at man skal lære blokkføyte på skolen skulle vært skutt, gjenopplivet, skutt igjen, gjenopplivet for så å bli flådd levende.

Jeg ble ganske flink da vi hadde det i 5.klasse, jeg var eneste i klassen som greide 3.stemme :) (3 av 4 stemmer) Mens resten lå på 1. og 2. stemme!

Lenke til kommentar

Mener det fins en sort skilpaddeleke med hjul og lyd som er ganske vanlig og lager noe utrolig til leven. Slipper lettere inn, og er perfekt for små unger, siden det går en stund før de lærer å sette nok fart på den til at lyden blir irriterende.

Vet at enkelte av småungene her i slekten får beskjed om å la vær å bruke den når de er på besøk - da den overdøver tv-en og skremmer bikkjene :p

Lenke til kommentar
:rofl:

Småbarnsforeldre er virkelig onde, altså.

Yes, and we liiiike it. ^^

Jeg hadde en blokkføyte da jeg gikk på barneskolen. Etter uttallige timer uten tegn til musikalsk talent så "mistet" jeg den. Fikk ny da. Den påsto jeg det var småsøsknene mine som hadde lekt med og ødelagt. Sannheten var vel heller at jeg la den i en trapp og tråkka på den.

De som bestemte at man skal lære blokkføyte på skolen skulle vært skutt, gjenopplivet, skutt igjen, gjenopplivet for så å bli flådd levende.

Merkelig at foreldre/lærere ikke tar hint når det kommer til den slags. Gudene må vite hvor mange ganger jeg "mistet" blokkfløytene mine.

Hmm, må nesten lure på om det er noe mer enn vanlig forkjølelse jeg har...

Har aldri vært så redusert av vanlig forkjølelse før - er knapt istand til å gå bent, har en hodepine av en annen verden, kaldsvetter og våknet midt på natten og var nesten spysjuk.

Uansett - om jeg er så heldig å ha vært borti h1n1 - hvor lenge varer det, sånn ca?

Er ikke det der en helt vanlig forkjølelse for menn, da?
Lenke til kommentar
Vi hadde både fløytetrening og fiolin på barneskolen, og de første fire-fem årene hadde vi også årlige fremføringer. Noe surere og mindre samstemt enn en klasse syvåringer på ustemte fioliner finnes nok ikke.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da er det bare å glede seg til TG :)

Jepp, må finne ut hvordan i all verden jeg og en kamerat skal komme oss oppover..

Vi har en god del med oss, mildt sagt..

Lenke til kommentar

Jepp, må finne ut hvordan i all verden jeg og en kamerat skal komme oss oppover..

Heldige meg har teamet meg opp med Nopros som bor der oppe som bygger hylla vår :wee: Så da er det bare å skaffe seg den LAN baggen og pakke PC og klær ol. og dra dit i påska :wee:

Lenke til kommentar

Hmm, vurderer å mekke litt fôr, men så igjen ... Jeg kan bare slenge meg på sofaen også. Nesten slitsomt dette. Alt jeg gjør er å enten ligge henslengt i en sofa, på ei seng, i en god stol eller på en oppblåsbar madrass.

Alternativt kan jeg jo gjøre søstrene mine glade og ta pedobarten :p

Lenke til kommentar

Lei en buss :new_woot:

Men som jeg har sagt, vi må prøve å få til ett lite forumtreff i Hamar, hvert fall feire bursdagen til Tøs :fun: (Du har bursdag da hvis jeg ikke husker helt feil?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...