Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til makaroni skal det jo være ostesaus, med rikelig muskat.

"Det er Tussi, han er ganske trist i dag!"

Min lille har fått en masete leke av sin tante, som foresten også har en baby. Det betyr krig. Har noen noen hevnforslag? ^^

Lenke til kommentar
Går ikke ann å spise tomat. Æsj.

Overkill løk, da. oO

Tomat går det an å spise. Rå tilogmed. Gjerne med litt salt på. Jeg mente jo ikke akkurat at du skulle ha alt det i den forrsten. Var bare de grønnsakene jeg kom på i farta.

Forøvrig glemte jeg hvitløk.

Lenke til kommentar
Nie: Brannbil/politibil. Noe som kan bæres rundt og da gjerne inn på soverommet til foreldrene tiiiiidlig en lørdags mooorgen.

det der var egentlig genialt, han elsker biler og kan mer om biler enn meg (ikke at det skal så mye til), men tror ikke han har noe med sirener. *ondt flir*

Nå må jeg bare innom en lekebutikk. Muahaha. ^^

Lenke til kommentar

Fattern gjorde det på en kamerat av seg husker jeg.

Så fikk vi en telefon fra han, kl 5.30 en lørdags morgen, der vi hører "uuuiiiuuuiiiuuuuiiiuuuii" i bakgrunnen og kameraten til fattern som forteller hvordan han skal drepe han og hvor han skal gjøre av liket. :wee:

Koselige greier. :p

Det hele begynte forresten med at jeg fikk trekkspill til jul. Gikk merkelig nok istykker, mens jeg var i barnehagen. Hm.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Jeg hadde en blokkføyte da jeg gikk på barneskolen. Etter uttallige timer uten tegn til musikalsk talent så "mistet" jeg den. Fikk ny da. Den påsto jeg det var småsøsknene mine som hadde lekt med og ødelagt. Sannheten var vel heller at jeg la den i en trapp og tråkka på den.

De som bestemte at man skal lære blokkføyte på skolen skulle vært skutt, gjenopplivet, skutt igjen, gjenopplivet for så å bli flådd levende.

Lenke til kommentar

Hmm, må nesten lure på om det er noe mer enn vanlig forkjølelse jeg har...

Har aldri vært så redusert av vanlig forkjølelse før - er knapt istand til å gå bent, har en hodepine av en annen verden, kaldsvetter og våknet midt på natten og var nesten spysjuk.

Uansett - om jeg er så heldig å ha vært borti h1n1 - hvor lenge varer det, sånn ca?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...