Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sant, gidd å være tynn liksom Men ja, spekket hjelper meg ganske bra, nok en god grunn til å være chubby Pluss at du lever lenger i en krisesituasjon der det er lite mat. Det også Er vel derfor jeg klarer sånn 3 dager før jeg svimer av Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tomat? Tja, jeg vet ikke helt. Purre, løk, vårløk. Du kan jo sjekke ut matprat. Går ikke ann å spise tomat. Æsj. Overkill løk, da. oO Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Makaroni fungerer til tomatsaus, det er jo en av verdens beste grønsaker. Vokser jo på trær og greier. Endret 3. januar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Til makaroni skal det jo være ostesaus, med rikelig muskat. "Det er Tussi, han er ganske trist i dag!" Min lille har fått en masete leke av sin tante, som foresten også har en baby. Det betyr krig. Har noen noen hevnforslag? ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ligg lavt i terrenget i noen år og slå så til med blokkfløyte/trommesett når poden deres har blitt litt eldre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Blokkfløyte er en evig slager. Trommer kan jo jenta bli flink på. Blokkfløyte er det verre med. Jeg har til gode å høre noen som spiller blokkfløyte bra Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De har en på 4 også, men han er allerede lei av trommer, desverre. Og blokkfløyte er for ondskapsfullt, tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Går ikke ann å spise tomat. Æsj. Overkill løk, da. oO Tomat går det an å spise. Rå tilogmed. Gjerne med litt salt på. Jeg mente jo ikke akkurat at du skulle ha alt det i den forrsten. Var bare de grønnsakene jeg kom på i farta.Forøvrig glemte jeg hvitløk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nie: Brannbil/politibil. Noe som kan bæres rundt og da gjerne inn på soverommet til foreldrene tiiiiidlig en lørdags mooorgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fantastisk låt Og ikke si meg imot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Frank Strandli, can you hear me? ;D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nie: Brannbil/politibil. Noe som kan bæres rundt og da gjerne inn på soverommet til foreldrene tiiiiidlig en lørdags mooorgen. det der var egentlig genialt, han elsker biler og kan mer om biler enn meg (ikke at det skal så mye til), men tror ikke han har noe med sirener. *ondt flir* Nå må jeg bare innom en lekebutikk. Muahaha. ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Fattern gjorde det på en kamerat av seg husker jeg. Så fikk vi en telefon fra han, kl 5.30 en lørdags morgen, der vi hører "uuuiiiuuuiiiuuuuiiiuuuii" i bakgrunnen og kameraten til fattern som forteller hvordan han skal drepe han og hvor han skal gjøre av liket. Koselige greier. Det hele begynte forresten med at jeg fikk trekkspill til jul. Gikk merkelig nok istykker, mens jeg var i barnehagen. Hm. Endret 3. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Småbarnsforeldre er virkelig onde, altså. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Trekkspill var sannelig ingen dum ide, jeg har en nevø som er akkurat i den rette alderen til noe slikt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Trekkspill er døllt Til og med munnspill er kulere! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde en blokkføyte da jeg gikk på barneskolen. Etter uttallige timer uten tegn til musikalsk talent så "mistet" jeg den. Fikk ny da. Den påsto jeg det var småsøsknene mine som hadde lekt med og ødelagt. Sannheten var vel heller at jeg la den i en trapp og tråkka på den. De som bestemte at man skal lære blokkføyte på skolen skulle vært skutt, gjenopplivet, skutt igjen, gjenopplivet for så å bli flådd levende. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hmm, må nesten lure på om det er noe mer enn vanlig forkjølelse jeg har... Har aldri vært så redusert av vanlig forkjølelse før - er knapt istand til å gå bent, har en hodepine av en annen verden, kaldsvetter og våknet midt på natten og var nesten spysjuk. Uansett - om jeg er så heldig å ha vært borti h1n1 - hvor lenge varer det, sånn ca? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Uansett - om jeg er så heldig å ha vært borti h1n1 - hvor lenge varer det, sånn ca?I verste fall livet ut.Som regel en ukes tid ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg