Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God ettermiddag. Hva styrer folket med? Ser ut som at dette også blir en relativt slapp dag bestående av følgende aktiviteter: lesing, surfing, film-/tv-serie-titting. Akkurat som gårsdagen med andre ord. Ble så kjedelig her da bror dro hjem. :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No u don't! I is ninja! *ta flasken og babyen og forsvinne*
I can has baby to sniff? :)

Joda, men spørst om du klarer nyte det, hun gulpet nettopp ned både seg selv og meg. Lukter mindre godt, og vi gidder ikke gå på badet før hun er ferdig. :p

Lenke til kommentar
God ettermiddag. Hva styrer folket med? Ser ut som at dette også blir en relativt slapp dag bestående av følgende aktiviteter: lesing, surfing, film-/tv-serie-titting. Akkurat som gårsdagen med andre ord. Ble så kjedelig her da bror dro hjem. :|

Tsk, du skulle tatt med deg Xeratul til Steinkjer. Jeg kjeder meg. Har omøblert / rota på rommet og har for øyeblikket to senger her inne. En til å ha bena på og en til å sitte i mens jeg spiller Saints Row 2. Orker ikke konse så mye om missions etc, jeg bare gjør som jeg gjorde i GTA og kjører rundt i en stjålet snutebil og skyter snut :p

Lenke til kommentar
Pølser i tomatsaus med pasta?

Kutt dem i biter og kjøp et Toro-glass.

Tomatsaus til pølser?

Hm, kan jo funke. Hvilke grønnsaker funker egentlig til tomatsaus?

Tomat? :p

Tja, jeg vet ikke helt. Purre, løk, vårløk.

Du kan jo sjekke ut matprat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noe sier meg at med den ødelagte døgnrytmen jeg har nå blir det et helvete å komme seg på jobb i morra.

Jeg er bare glad sjefen min ikke forventer at jeg er helt oppegående etter par uker med ferie, fyll og fanteri :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...