Sidious Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 God ettermiddag. Hva styrer folket med? Ser ut som at dette også blir en relativt slapp dag bestående av følgende aktiviteter: lesing, surfing, film-/tv-serie-titting. Akkurat som gårsdagen med andre ord. Ble så kjedelig her da bror dro hjem. :| Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vært ute og slædda på snøen med Sierran så nå er det hjemm og drømme om alt det fine man får kjøpt på nettet : Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 No u don't! I is ninja! *ta flasken og babyen og forsvinne*I can has baby to sniff? Joda, men spørst om du klarer nyte det, hun gulpet nettopp ned både seg selv og meg. Lukter mindre godt, og vi gidder ikke gå på badet før hun er ferdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kan snuse henne når hun er nybadet da. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 DA må du vente til i morgen. 8D Noen som har noen gode pølseoppskrifter, foresten? Vi har kjøpt økonomipakning med pølser, og det varer til en 3-4 dager, men samme pølseretten så lenge får oss til å spy. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pølser i tomatsaus med pasta? Kutt dem i biter og kjøp et Toro-glass. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hørt om dvergen som spilte kort? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hørt om dvergen som spilte kort? She was only a whiskey maker, but I loved her still. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hørt om dvergen som spilte kort? Er sikkert noen av dem som liker det også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 God ettermiddag. Hva styrer folket med? Ser ut som at dette også blir en relativt slapp dag bestående av følgende aktiviteter: lesing, surfing, film-/tv-serie-titting. Akkurat som gårsdagen med andre ord. Ble så kjedelig her da bror dro hjem. :| Tsk, du skulle tatt med deg Xeratul til Steinkjer. Jeg kjeder meg. Har omøblert / rota på rommet og har for øyeblikket to senger her inne. En til å ha bena på og en til å sitte i mens jeg spiller Saints Row 2. Orker ikke konse så mye om missions etc, jeg bare gjør som jeg gjorde i GTA og kjører rundt i en stjålet snutebil og skyter snut Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For kaldt her... freezing my ass off Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For kaldt her... freezing my ass off Ta på deg susp da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Since when hjelper susp mot kulda? Oh well, jeg har solbærtoddy, longs og buff. Jeg overlever vinteren! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pølser i tomatsaus med pasta?Kutt dem i biter og kjøp et Toro-glass. Tomatsaus til pølser? Hm, kan jo funke. Hvilke grønnsaker funker egentlig til tomatsaus? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ehm, dran da, det funker alltid Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Since when hjelper susp mot kulda? Oh well, jeg har solbærtoddy, longs og buff. Jeg overlever vinteren! Du glemte en annen fordel også, fettet ditt (Ja, du har jo det) hjelper faktisk deg også en del... Jeg blir raskere kald enn deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sant, gidd å være tynn liksom Men ja, spekket hjelper meg ganske bra, nok en god grunn til å være chubby Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pølser i tomatsaus med pasta?Kutt dem i biter og kjøp et Toro-glass. Tomatsaus til pølser? Hm, kan jo funke. Hvilke grønnsaker funker egentlig til tomatsaus? Tomat? Tja, jeg vet ikke helt. Purre, løk, vårløk. Du kan jo sjekke ut matprat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noe sier meg at med den ødelagte døgnrytmen jeg har nå blir det et helvete å komme seg på jobb i morra. Jeg er bare glad sjefen min ikke forventer at jeg er helt oppegående etter par uker med ferie, fyll og fanteri Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sant, gidd å være tynn liksom Men ja, spekket hjelper meg ganske bra, nok en god grunn til å være chubby Pluss at du lever lenger i en krisesituasjon der det er lite mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg