Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv har jeg ikke lyst til å være programleder i radio eller TV, men gjerne være den som sitter bak spakene, eller løper mellom studioer. ;) Forøvrig savner jeg veldig å være med i en teatergruppe nå, det siste halve året har ikke vært det samme. Var med i kulturskolens dramagruppe i 10+ år. Føler det er lite håp for at jeg kan finne tilbake til en tilsvarende dramagruppe dog, for den teatergruppen passet perfekt for meg.

Jeg har vært den som sitter bak spakene, den som løper mellom studioene, kameramann, lydtekniker, lystekniker og diverse annet. Hovedsaklig bare på reklamefilmer og kortfilmer, samt et par konserter, men likevel. Det er greit nok, men så mista jeg interessen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Trur jeg nettopp har brukt 600,- kr på ingenting.....

Jeg har kjøpt membership på DreamTemplate fordi jeg skulle bruke "templatan" demmes fikse slik at dem passet inn til en bedrift og selge til bedriften...

Men det visste seg og ikke være lov trur dere jeg blir merket visst jeg prøver?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Da har man lært dette: Aldri kjøp noe spontant!!!

Bruke 600KR på ingenting....

Jaja kan sikkert få bruk for det på en måte da. :p

Lenke til kommentar
i win! :D

Pfft, jeg sa det før deg!

Btw, noe nytt om leiligheten?

Nicht :(. Var bortom og smukkika inn ene vinduet på den ene leiligheten idag. Ser ut som det er ei stund til de blir ferdig stilt og : \. Får bare vente til huseier tar kontakt igjen. Sånn som det er nå _regner jeg med_ at jeg får den ene av de 2 men vet ikke helt om det blir med hems eller uten. Får bare leve i håpet til så lenge :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...