Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Awww, han fikk tak i en mynt til sånn at han fikk ønsket tilbake lillebroren sin :D Seriøst værste filmen noensinne...

Og for de av oss uten tuner / antennekabel / whatever, hvilken film? :p

Gikk på Tvnorge, mest klisjefylte filmen noen sinne. Het Ønskedrømmen xD

Lenke til kommentar

Må humre litt av WoW-praten dere hadde for noen innlegg siden, de to klassene jeg er høyest oppe i level med er en warlock og en hunter :wee:

Selv har jeg ikke lyst til å være programleder i radio eller TV, men gjerne være den som sitter bak spakene, eller løper mellom studioer. ;) Forøvrig savner jeg veldig å være med i en teatergruppe nå, det siste halve året har ikke vært det samme. Var med i kulturskolens dramagruppe i 10+ år. Føler det er lite håp for at jeg kan finne tilbake til en tilsvarende dramagruppe dog, for den teatergruppen passet perfekt for meg.

Lenke til kommentar
Må humre litt av WoW-praten dere hadde for noen innlegg siden, de to klassene jeg er høyest oppe i level med er en warlock og en hunter :wee:

Selv har jeg ikke lyst til å være programleder i radio eller TV, men gjerne være den som sitter bak spakene, eller løper mellom studioer. ;) Forøvrig savner jeg veldig å være med i en teatergruppe nå, det siste halve året har ikke vært det samme. Var med i kulturskolens dramagruppe i 10+ år. Føler det er lite håp for at jeg kan finne tilbake til en tilsvarende dramagruppe dog, for den teatergruppen passet perfekt for meg.

Du er og studerer i Bærgen? Er det ikke noe studentteaterlag?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Du er og studerer i Bærgen? Er det ikke noe studentteaterlag?

Joda Herr Brun, er bare veldig usikker på om noe slikt ville passe meg. Vanskelig å forklare, men følte den teatergruppen var så unik. :wee:

For eksempel spilte vi for det meste skuespill som var satt til helt på starten av 1900-tallet eller helst tidligere, eventyr og sprøe fortellinger. Det var den typen skuespill som passet perfekt for meg. Jeg føler de teatergruppene som er der ute ofte skal ha så mange moderne skuespill og/eller at de skal legge så veldig mye budskap inn i dem - og det er rett og slett ikke meg.

Lenke til kommentar
Jeg vet å trå den fine linjen akkurat på kanten av retningslinjene, ...

Godt å vite - når vi skal trekke linjen... :innocent:

Noen andre som vil sloss? Noen andre som vil møte sin overmann i kvervulering, og samtidig få ut litt agressjon?

Kanskje det, du, kanskje det. :cool:

Geir :)

Jeg ville ikke gjort det var jeg deg Jann-ove. TWFA er for awesome for deg. :p

Edit: Uten smileyer virket dette innlegget utrolig frekt :p

Edit: Nei nå blir det buss i 4 timer. Snakkes!

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...