Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
WoW ja, det har jeg ikke orket/vært i stand til å spille de siste dagene.

Wow trur jeg må være et av tidenes lameste spill. Likevel sitter jeg med BC og 3 forskjellige karakterer. Jeg må seriøst få fingern ut av ræva og starte å gjøre stuff jeg burde gjøre.

Det er noe med det.. Uansett hvor lame en sier det er, kommer en ikke seg vekk fra det.

Er hele tiden noe nytt å gjøre, nye instancer, bedre gear, alter en har lyst til å levle opp og hele skiten..

Jeg for min del har heldigvis klart å trappe ned spillinga mi, selv om jeg frykter det gikk smålig til helvete i romjula, aldri spilt så mye som da.

Lenke til kommentar
Det er noe med det.. Uansett hvor lame en sier det er, kommer en ikke seg vekk fra det.

Nåja, jeg spiller heldigvis 99% av tiden med en kamerat av meg og vi blir begge slitne i hodet av å stirre på skjermen når wow er i gang så det blir sjeldent mer enn et par quester og en dungeon her og der om dagen, noen ganger mindre. Wow alene eller med randoms er langt fra morsomt. Jeg aner ikke hva det er med folk, de fleste sier ingenting. Jeg øver på tanking nå og jeg klarer fint å tanke, holde aggro og holde en samtale samtidig, hvordan er det da mulig at en random hunder som autoangriper med bue ikke klarer å slenge inn et ord her og der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

hvordan er det da mulig at en random hunter som autoangriper med bue ikke klarer å slenge inn et ord her og der.

Der har du problemet ditt, huntere generelt sett er tards.

Ihvertfall 90% av de jeg har møtt på av randoms.

Lenke til kommentar

hvordan er det da mulig at en random hunter som autoangriper med bue ikke klarer å slenge inn et ord her og der.

Ihvertfall 90% av de jeg har møtt på av randoms.

Ja, merkelige greier. Samme med en god del locks også. En ting som irriterer meg så langt opp et vist sted er 1.5k dps locks med godt gear som bruker life/spirit tap eller hva det nå enn heter så snart de går under 80% mana. Og når de dør av den grunn så whiner de: "why don't you heal me?"

Men vote kick ftw! :-D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og huntere som ikke skjønner at petten ikke skal auto-attacke alt av mobs rundt seg når man er i en instance, og skal gjøre noen forsiktige pulls..

Selv om vanlige Heroics er griselett blir de plutselig en god del vanskeligere for hele gruppa når en får trash-pulls som er hinsides store..

Lenke til kommentar
Ja, merkelige greier. Samme med en god del locks også.

Haha, jeg har både hunter og warlock, så takk for den karer.

Jeg nevnte hunter som eksempel fordi de autoattacker stort sett fra god avstand og er veldig sjeldent i noen reel fare.

At det finnes mange hunteridioter som setter dyret sitt aggressivt og lar det trekke aggro som faen er det derimot liten tvil om. Det jeg synes er enda verre er de som har pettet på defensiv, men sender det bevist på fiender. Det gjør tankrollen så utrolig mye vanskeligere og de få gangene jeg har opplevd slikt har jeg bare latt dyret og/eller hunteren dø.

Lifetappen til lock er jo viktig, men det finnes nok de som ikke helt har forstått når den burde brukes. Selv bruker jeg veldig sjeldent wanden da den tar 100-150skade mot f.eks shadowbolt som tar 1000. Så jeg lifetapper også som faen, men jeg gjør det aldri når det er fiender til stede om ikke det er absolutt nød og jeg sier alltid ifra til healeren at jeg lifetapper mye og derfor trenger healing en gang i blant. Jeg har fortsatt til gode å dø pga det riktignok, så lenge jeg ikke kaster for mye aoe drar jeg sjeldent aggro. Og om jeg gjør det kommer alltid dyret til kameraten min(han er hunter) og redder meg. Gudene vet hvorfor, det er ikke han som sender det, men det skjer hver gang. En jævla wowgorilla som heter bob trur jeg er bitchen hans.

Spesielt gøy for tanken hvis huntarden har growl på i tilegg

Growl har jeg aldri hatt noe problem med. Om hunteren er flink og har et bra pet som kan dele aggro med meg er det bare flott, mindre sjanse for at jeg dør når jeg tanker med DKen. Og om dyret dør er jo ravende likegyldig for meg.

edit:

shit, dette ble overkill nerdy for meg. På tide å køye skjønner jeg.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Så klart er tappen viktig, men som du sa: alle skjønner ikke funksjon. Men å bruke den i combat er åndsvakt, det burde selv de mest tarda locks skjønne!

Men nå dro vi denne litt vel langt.

Og jeg er snart tom for batter-

*n4w logget av*

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Faen, jeg har lyst til å begynne og jobbe med radio. Drømmen er å få mitt eget radioprogram hvor jeg i 10-15 minutter i løpet av dagen formidler meninger og anbefalinger av alt fra dyresex og strippeklubber til opera og Aune Sand. Hadde vært fett!

Lurer på om Steinkjer har noe lokalradio ...

Lenke til kommentar

Søkte jobb i den lokale radiostasjonen, jeg. Men de ville ha litt flerspråklige sendinger visstnok, jeg fikk ikke engang svar. :p

Får se om jeg søker igjen etterhvert, kunne tenkt meg noe sånt jeg også. Men jeg satser nok ikke på noen karriere. Enkelte sier jeg har en "radiostemme" så det er hvertfall en start. :wee:

Nå ligger jeg i sofaen og hører på chillout, mens jeg tenker på snus og nikotin. Herlighet så lyst jeg har på det nå.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Søkte jobb i den lokale radiostasjonen, jeg. Men de ville ha litt flerspråklige sendinger visstnok, jeg fikk ikke engang svar. :p

Får se om jeg søker igjen etterhvert, kunne tenkt meg noe sånt jeg også. Men jeg satser nok ikke på noen karriere. Enkelte sier jeg har en "radiostemme" så det er hvertfall en start. :wee:

Nå ligger jeg i sofaen og hører på chillout, mens jeg tenker på snus og nikotin. Herlighet så lyst jeg har på det nå.

Jeg har til gode å finne noe lokalradio her på Steinkjer, ikke studentradio engang oO

Men er en på Levanger og en i Namsos i alle fall. Kanskje foreslå for skolen å starte opp en, det burde da gå under Multimedieteknologi synes jeg.

Jeg aner ikke om jeg har radiostemme, eller om jeg har en edru stemme, i det hele tatt, jeg vil bare være på lufta og dele meningene mine og noe av det som rører seg rundt oppi huet mitt med hvem enn som gidder å høre på.

Selv er jeg nydusja, nok en gang utsatt barberinga til en annen gang og ligger på sofaen med laptop og squeezebox-kontroller, snus i overleppa og vurderer frokost :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...