Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nytt troll i tråden og, ja. Det er en jævla stripe midt på skjermen min som bare ikke vil bort. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nytt troll i tråden og, ja. er ikke ett troll... er ei på jobben min Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nytt troll i tråden og, ja. er ikke ett troll... er ei på jobben min så jeg er et troll å nå faktisk... så du skal drikke i kveld? alene? =p stikker på kulturkafeen i såfall kulturkafeen i Arendal? =p Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi skal ha rosettball snart. Jeg skal ikke gå. Blir heller med Nie når hennes ball nærmer seg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Først vil Nie dele litt av sin syke moral angående alkohol med Espen. Man drikker ikke i ukedager! o_O Vi skal ha rosettball snart. Jeg skal ikke gå. Blir heller med Nie når hennes ball nærmer seg. Ehm. Var det en måte å si "Nie skal sikkert på ball, jeg henger meg på henne", så glem det. Ikke faen om jeg drar på ball. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kulturkafeen i Arendal? =p hvor ellers? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi skal ha rosettball snart. Jeg skal ikke gå. Blir heller med Nie når hennes ball nærmer seg. Ehm. Var det en måte å si "Nie skal sikkert på ball, jeg henger meg på henne", så glem det. Ikke faen om jeg drar på ball. x)Det var en måte å si "Meg og Nie skal på hennes ball, for det er en skole med normale mennesker, ikke en skole med fjortisser og sosser som min egen" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det var en måte å si "Meg og Nie skal på hennes ball, for det er en skole med normale mennesker, ikke en skole med fjortisser og sosser som min egen" Hm. Så du fortsetter å innbille deg at du får meg med på ball? x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hm. Så du fortsetter å innbille deg at du får meg med på ball? x)Les din egen signatur, tenk over hvem jeg er, og still deg selv det spørsmålet på nytt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Glem det, gudinne eller ei, du får faen ikke meg på ball. xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Valentinsball? Jeg vil x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Valentine's Day er noe tull og elendige greier. *furte* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Helt enig, slasken. x) Om forumet er fucket forresten, eller om det bare blir fucket med IE? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er så enig! hater sånne dager... *furte med mikkel slask* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Om forumet er fucket forresten, eller om det bare blir fucket med IE? Det er IE, og IE alene Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Isåfall syns jeg en eller annen kan melde seg frivillig til å få FF til å funke på denne drittmaskina. x) Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 her er det helt fin... IE7 på skolepc... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Isåfall syns jeg en eller annen kan melde seg frivillig til å få FF til å funke på denne drittmaskina. x) kjør opera@usb. altså standalone-versjonen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg trudde jeg skulle bli kjeppjaget for å si det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg trudde jeg skulle bli kjeppjaget for å si det døøøøøø valentine :love: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg