Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 L4r5: Bytt ut vin med grogg, så er det done deal Synd du som de fleste andre bor i feil by. TSP tok til fornuften og flyttet hit, måtte hans eksempel skinne opp og lede vei som julestjernen en gang gjorde for tre vise menn. Og når dere alle er ferdig på deres vandring mot lyset, se for dere den vakre by mellom de syv fjell, hvor Dotten venter med pisken. Jeg må si jeg stiller meg litt skeptisk til dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bergen? Tssshhh! Totalt feil by. Hva er liksom riktig by da? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 L4r5: Bytt ut vin med grogg, så er det done deal Synd du som de fleste andre bor i feil by. TSP tok til fornuften og flyttet hit, måtte hans eksempel skinne opp og lede vei som julestjernen en gang gjorde for tre vise menn. Og når dere alle er ferdig på deres vandring mot lyset, se for dere den vakre by mellom de syv fjell, hvor Dotten venter med åpne armer. Nei, nå må jeg bli ferdig med nattens jobb og månedsrapporter, slik at køyen kan besøkes *Se på "Fra"* Bergen? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Natta Dotten Seriøst, nå holder det... Spam er ikke lov i DNFK, og dine 6 (?) siste innlegg har inneholdt ordet natta. Vet ikke om du har fått det med deg, men det er et fritt land. Spam sjæl det står Sameboe i alle innlegga dine så..SJÆL ! Er for trøtt til og tenke så jeg bailer.. Natta ! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *nynne på Uelandsangen*Det minnet meg på at den perfekte avslutning på dagen for meg må jo være å lese "Fader TSP" (fra innlegg.no) Fader TSPDu som er i admingruppen. Hellige din bruker. Komme ditt tastatur.. Skje din vilje som i forumet, så også på brukerne. Gi oss i dag vår daglige ban. Forlate oss våre feil. som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for databasen er din, makten og brukerne i all evighet. Post. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 fått det med deg, men jeg har altså flyttet. Til Bergen. Fornuften blomstrer. Nå venter vi kun på Obama. RAWR! Jeg liker når du er litt streng, onkel Dotten. Og jeg liker når du spiller på mine strenger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk Ingen årsak. Du kan få lov til å massere føttene mine og vifte med palmeblad for meg også. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeez ro dere ned'a ! Jeg bailer ! Natta ! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk Ingen årsak. Du kan få lov til å massere føttene mine og vifte med palmeblad for meg også. Er ikke det madammen din sin oppgave! OH NOES LARS IS CHEATING!!!! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nekter du å legge deg før noen ønsker deg god natt eller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Natta Dotten Seriøst, nå holder det... Spam er ikke lov i DNFK, og dine 6 (?) siste innlegg har inneholdt ordet natta. Vet ikke om du har fått det med deg, men det er et fritt land. Spam sjæl det står Sameboe i alle innlegga dine så..SJÆL ! Er for trøtt til og tenke så jeg bailer.. Natta ! Så var vi atter en gang der igjen. Holder med å si natta en gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er ikke det madammen din sin oppgave! OH NOES LARS IS CHEATING!!!!Jeg bruker henne som fotskammel. Hun kan ikke gjøre alt på en gang vet du. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Lars, skulle så gjerne, men sengen kaller. Natta alle sammen, sov søtt og godt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) *nynne på Uelandsangen*Det minnet meg på at den perfekte avslutning på dagen for meg må jo være å lese "Fader TSP" (fra innlegg.no) Fader TSPDu som er i admingruppen. Hellige din bruker. Komme ditt tastatur.. Skje din vilje som i forumet, så også på brukerne. Gi oss i dag vår daglige ban. Forlate oss våre feil. som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for databasen er din, makten og brukerne i all evighet. Post. DU SKAL IKKE HA ANDRE GUDER ENN UELAND! Endret 3. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) *nynne på Uelandsangen*Det minnet meg på at den perfekte avslutning på dagen for meg må jo være å lese "Fader TSP" (fra innlegg.no) Fader TSPDu som er i admingruppen. Hellige din bruker. Komme ditt tastatur.. Skje din vilje som i forumet, så også på brukerne. Gi oss i dag vår daglige ban. Forlate oss våre feil. som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for databasen er din, makten og brukerne i all evighet. Post. DU SKAL IKKE HA ANDRE GUDER ENN UELAND! What? Trodde Jarmo var et unntak EDIT: Snakker om Jarmo, han har jeg ikke sett siden han fikk Clone-a-Willy til jul fra SS (dvs. meg) Var det virkelig så gøy Endret 3. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Eyy hva er diskusjon.no's ti hellige bud, eller jarmos ti hellie bud da ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 What? Trodde Jarmo var et unntak Jarmo er mer som universet. Alt består av Jarmo. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *pene ord fra Dotten* *Se på "Fra"* Bergen? Jeg har vært lat gitt. Har ikke endret profilfeltet mitt, sannheten er at jeg studerer i Bergen, Dotten var faktisk den som overbeviste meg *nynne på Uelandsangen*Det minnet meg på at den perfekte avslutning på dagen for meg må jo være å lese "Fader TSP" (fra innlegg.no) Fader TSPDu som er i admingruppen. Hellige din bruker. Komme ditt tastatur.. Skje din vilje som i forumet, så også på brukerne. Gi oss i dag vår daglige ban. Forlate oss våre feil. som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for databasen er din, makten og brukerne i all evighet. Post. DU SKAL IKKE HA ANDRE GUDER ENN UELAND! Nja, njo... Jeg tilber Ueland i Diskusjon.no-dimensjonen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nja, njo... Jeg tilber Ueland i Diskusjon.no-dimensjonen! Ah... Vi er tilhenger av multiverse-teorien. "Det forandrer sagen.", sa mannen og sagde spiker. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Allo allo ! Hva er de ti hellige bud @diskusjon.no style ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg