Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..Må si jeg har fått et annet syn på deg nå.. Dette skuff.. Av høyeste grad..

Forventer PM når jeg våkner i morgen, om hvor lei deg du er..

Hehe, ok da. Du skal få lov til å være velfungerende smisker du også og komme i min lille røde bok sammen med de to andre.

L4r5: Bytt ut vin med grogg, så er det done deal :)

Synd du som de fleste andre bor i feil by. TSP tok til fornuften og flyttet hit, måtte hans eksempel skinne opp og lede vei som julestjernen en gang gjorde for tre vise menn. Og når dere alle er ferdig på deres vandring mot lyset, se for dere den vakre by mellom de syv fjell, hvor Dotten venter med åpne armer.

Nei, nå må jeg bli ferdig med nattens jobb og månedsrapporter, slik at køyen kan besøkes :)

Lenke til kommentar
L4r5: Bytt ut vin med grogg, så er det done deal :)

Synd du som de fleste andre bor i feil by. TSP tok til fornuften og flyttet hit, måtte hans eksempel skinne opp og lede vei som julestjernen en gang gjorde for tre vise menn. Og når dere alle er ferdig på deres vandring mot lyset, se for dere den vakre by mellom de syv fjell, hvor Dotten venter med åpne armer.

Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men jeg har altså flyttet. Til Bergen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er bare Wheelman som prøver å få høyere score på modereringsstatistikken. Som resultat gikk nå alarmen inne på soverommet hvor jeg lå og sov sødt, med sirener og ulende lys som satte igang mens min husdatamaskin (som jeg kaller Charles) ropte at Forumkafeen var stengt. Så nå er hele familien våken, ettersom jeg stormet inn for å røske av hengelåsen.

Som straff kan alle få lov til å sende Wheelman en pm med teksten "La Dotten sove". Men kun 1 stk. og kun frem til 02:32. :)

RAWR! Jeg liker når du er litt streng, onkel Dotten.

Sa du noe?

Ja :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...