Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
*dra Anfall inn i varmen og håper hun får oppmerksomheten til Dotten* :)

Aaaw :love: Melder du deg frivillig til å hente varmeflaske til meg og?

Lenke til kommentar
sigh... sendte mail til diskusjon om å fixe namne mitt, men neeeida, der skjer det lite om saken

Send meg en pm, så fikses det. Finner ingen mail fra deg i systemet.

Kom gjerne med flere statistikker, Dotten. Jeg elsker statistikk. Nesten like mye som jeg elsker deg og forumet generelt. :love:

(Og jeg smisker aldri. Lover.)

Jeg elsker deg og, snakker vi date?

Forresten, godt over en halv million unike besøkende stikker innom i måneden så det er best dere alle skriver med uber-kvalitet, for vi har nok av lesere. :)

Snakker vi ban? Er jo klar ignorering av admins instruks.

Hvordan kan du si noe slikt? :cry:

Spesielt etter dette...

Smisking fungerer kun om du heter TSP eller L4r5. Jeg noterer ned "forsøk på bestikkelse" i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor finner jeg alltid bilder jeg har tatt på mobilen min etter jeg har vært på fylla, og somregel finner jeg de først noen dager etterpå. Jeg fant noen fra nyttårsaften nå, skøy :fun:

hei, pacman, har en pm til deg så turn off ignore plox.

edit:

Ja, han ser vel ikke hva jeg skriver, kan noen be pacman om å skru av ignoreringa av brukern min og gi meg en heads up når det er gjort?

Skrudd av nå :)

Lenke til kommentar
Jeg elsker deg og, snakker vi date?

Forresten, godt over en halv million unike besøkende stikker innom i måneden så det er best dere alle skriver med uber-kvalitet, for vi har nok av lesere. :)

Jeg tenkte vi skulle ta en helaften med biff, rødvin og stearinlys. Så skal vi avrunde det hele med å spille Monkey Island I-III, samt Tales of Monkey Island. Høres ikke det lekkert ut?

Smisking fungerer kun om du heter TSP eller L4r5. Jeg noterer ned "forsøk på bestikkelse" i tillegg.
Aaaaaw. :love: Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...