Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bedre tidlig enn sent, eh? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå tror jeg at jeg køyer selv gitt. Blitt sent. God natt! God natt! Du overlevde første gangen her inne uten å bli redd Da overlever du nok ellers også, velkommen tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *dra Anfall inn i varmen og håper hun får oppmerksomheten til Dotten* Aaaw Melder du deg frivillig til å hente varmeflaske til meg og? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå tror jeg at jeg køyer selv gitt. Blitt sent. God natt! Snart begynner det faktisk å bli tidlig. Hehe. Det er faktisk sant. Ikke bra! God natt / god morgen! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pokkers skolepc, jeg vil spille Wolfenstein '09 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bedre tidlig enn sent, eh?That's not what she said. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *dra Anfall inn i varmen og håper hun får oppmerksomheten til Dotten* Aaaw Melder du deg frivillig til å hente varmeflaske til meg og? Men, blir ikke Lars sjalu da kanskje? *hente varmeflaska* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Snart begynner det faktisk å bli tidlig.C:\Documents and Settings\Fargoth\Desktop\trommelyd.wav Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 sigh... sendte mail til diskusjon om å fixe namne mitt, men neeeida, der skjer det lite om saken Send meg en pm, så fikses det. Finner ingen mail fra deg i systemet. Kom gjerne med flere statistikker, Dotten. Jeg elsker statistikk. Nesten like mye som jeg elsker deg og forumet generelt. (Og jeg smisker aldri. Lover.) Jeg elsker deg og, snakker vi date? Forresten, godt over en halv million unike besøkende stikker innom i måneden så det er best dere alle skriver med uber-kvalitet, for vi har nok av lesere. Snakker vi ban? Er jo klar ignorering av admins instruks. Hvordan kan du si noe slikt? Spesielt etter dette... Smisking fungerer kun om du heter TSP eller L4r5. Jeg noterer ned "forsøk på bestikkelse" i tillegg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bedre tidlig enn sent, eh? Bedre tidlig enn aldri! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er forseint å legge seg å fortidlig å stå opp. Overtrøtt tror jeg for jeg skjønte ikke selv hva jeg skrev Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men, blir ikke Lars sjalu da kanskje? *hente varmeflaska* Blir ikke sjalu om du henter en til meg også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) hei, pacman, har en pm til deg så turn off ignore plox. edit: Ja, han ser vel ikke hva jeg skriver, kan noen be pacman om å skru av ignoreringa av brukern min og gi meg en heads up når det er gjort? Endret 3. januar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor finner jeg alltid bilder jeg har tatt på mobilen min etter jeg har vært på fylla, og somregel finner jeg de først noen dager etterpå. Jeg fant noen fra nyttårsaften nå, skøy hei, pacman, har en pm til deg så turn off ignore plox. edit: Ja, han ser vel ikke hva jeg skriver, kan noen be pacman om å skru av ignoreringa av brukern min og gi meg en heads up når det er gjort? Skrudd av nå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *blabla* Bare ignorer meg, du! Sa du noe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Smisking fungerer kun om du heter TSP eller L4r5. Jeg noterer ned "forsøk på bestikkelse" i tillegg. ..Må si jeg har fått et annet syn på deg nå.. Dette skuff.. Av høyeste grad.. Forventer PM når jeg våkner i morgen, om hvor lei deg du er.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 *ba-bum-pish* Snart begynner det faktisk å bli tidlig.C:\Documents and Settings\Fargoth\Desktop\trommelyd.wav Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men, blir ikke Lars sjalu da kanskje? *hente varmeflaska* Blir ikke sjalu om du henter en til meg også. Hihi, *hente varmeflaske til Lars* Nei huff, nå må jeg legge meg, planer om å få noe ut av dagen. Kanskje kave meg til hytta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg elsker deg og, snakker vi date? Forresten, godt over en halv million unike besøkende stikker innom i måneden så det er best dere alle skriver med uber-kvalitet, for vi har nok av lesere. Jeg tenkte vi skulle ta en helaften med biff, rødvin og stearinlys. Så skal vi avrunde det hele med å spille Monkey Island I-III, samt Tales of Monkey Island. Høres ikke det lekkert ut? Smisking fungerer kun om du heter TSP eller L4r5. Jeg noterer ned "forsøk på bestikkelse" i tillegg.Aaaaaw. Endret 3. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg