Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg støtter TSPs forslag om å stenge tråden i to minutter av gangen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Løgn! Jeg sa ansiktet, ikke kneskålene! :wee:
Lenke til kommentar
Jaha? :ermm:

Om det er at du ble bråvekket midt i en rar admin drøm som bare admins har og ennå ikke er helt ute av den eller om du har lukta på gløggen er ikke godt og si :thumbup:

Hehe, humor. Selv en admin kan ha det (eller i hvert fall forsøk på det). Jeg tenkte en Captain som deg selv tok Monkey Island referansen ganske så raskt :wee:

Murray:

ZVmmBur_b9w

En av tidenes beste spillkarakterer. :)

Det er en stor ære ! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis jeg ikke støtter ham har han truet med å knuse kneskålene mine. Halp!

Det burde vært en forum-psykolog/sykesøster som noen kunne prate med om slikt. Tenk på alle byrdene disse moderatorene må ha. :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
sigh... sendte mail til diskusjon om å fixe namne mitt, men neeeida, der skjer det lite om saken

Som jeg fikk av svar av Dotten, en god stund etter jeg ba om å få mitt brukernavn endret:

Bedre sent enn aldri (vi er fullstendig overlesset med henvendelser, så slike som dette blir nedprioritert), men nå er det fikset

Så det er bare å ta tiden til hjelp ;)

Lenke til kommentar
Fra spøk til revolver; Her sitter jeg og putler med forumstatistikk. Folk maser for mye i Sosialt igjen, nok en gang på topp også i desember. 159 246 innlegg ble postet i Sosialt i løpet av 2009. Wicked.

Nice! Vi tangerer rekorden i år med over 200k innlegg!

Lenke til kommentar

Det skal dog sies at mannen (eller guttungen alt ettersom hvordan man ser det) har et slags poeng. Noen ganger renner innleggene så fort inn her at selv fiberlinja fra Altibox begynner å bli overarbeidet. Om man bare hadde hatt fiberlinje fra Altibox that is. Spesielt ille blir det når det kommer kvinnfolk inn her.

Edit 1: Sosialt har kanskje flest innlegg. Men det som virkelig ville vært interessant å se var hvilken kategori som hadde fått flest ord og tegn. Her tror jeg nok Samfunns-kategorien ligger noget bedre ann. Ellers skulle jeg også likt å se hvilke brukere som har flest ord per innlegg, og ikke bare hvilke brukere som har flest innlegg. Dette har jeg igrunn mast om tidligere. Men det er ikke mindre aktuelt den dag idag.

Edit 2: Det er vel kanskje på tide å bytte ut juleavataren med standardavatar.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Fra spøk til revolver; Her sitter jeg og putler med forumstatistikk. Folk maser for mye i Sosialt igjen, nok en gang på topp også i desember. 159 246 innlegg ble postet i Sosialt i løpet av 2009. Wicked.

Nice! Vi tangerer rekorden i år med over 200k innlegg!

Slår rekorden, kanskje? :)

God natt, bitches

Lenke til kommentar
Cyph is late..

Snakker vi ban? Er jo klar ignorering av admins instruks.

Hva gjør alle disse adminsa her anyways, alt er okey nå. Gå tilbake og sove :p

Blasfemi (*rapportert*), her har jeg vært med siden den første SO og blir nå skjøvet ut i kulden siden jeg er rød. Dette er jo verste form for forumrasisme. Hva blir det neste? At vi får kallenavnet "rødding"? :wee:

Hehe, det var da ikke vondt ment :(

Jeg får vell uansett legge meg, ser ut som dette aldri tar slutt -.-

Og beklager for at vi fikk tråden til og ta helt av, føler meg delvis skyldig.. egentlig er Operaen min mest skyldig for hva som skjedde i kveld når den bakspaca hele møkka her... Så kom macgyver og utløste alle alarmer :p

Vell på tide med en alri så liten:

Natta ! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg gir opp med å følge med mer og går å finner senga tror jeg. Jobb i morgen tidlig så=P

Nattinatt alle sammen

Anfall: Fant ikke klemmesmiley så her *klemme*. Kos deg!=P

Nooo! You can't leave me now!

Sov godt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...