Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg er avhengig av Battlestar Galactica.

Kan noen enten si meg det er helt ok, eller ta livet av meg?

Kjør på med Stargate SG1 eller Universe istede

Battlestar Galactica etter sesong to eskalerer jo hodestups ut i den dypeste begredelighet. Siste episode av sesong 4 var knapt verdt plasten den var trykket på. Når det gjelder Stargate Universe burde man fått utdelt piskeslag hver gang man nevner den i samme setning som SG1. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jaha? :ermm:

Om det er at du ble bråvekket midt i en rar admin drøm som bare admins har og ennå ikke er helt ute av den eller om du har lukta på gløggen er ikke godt og si :thumbup:

Hehe, humor. Selv en admin kan ha det (eller i hvert fall forsøk på det). Jeg tenkte en Captain som deg selv tok Monkey Island referansen ganske så raskt :wee:

Murray:

Se filmen hos Youtube

En av tidenes beste spillkarakterer. :)

Lenke til kommentar
Hehe, humor. Selv en admin kan ha det (eller i hvert fall forsøk på det). Jeg tenkte en Captain som deg selv tok Monkey Island referansen ganske så raskt :wee:

Murray:

[yotube]ZVmmBur_b9w[/yotube]

En av tidenes beste spillkarakterer. :)

Enig i siste utsagn, men du skulle ikke forklart den. Det er slik kunskap som skiller ekte kapteiner fra lure-kapteiner vet du.
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis jeg ikke støtter ham har han truet med å knuse kneskålene mine. Halp!

Ikke hør på ham! Hvis du trenger et gjemmested kan du komme hjem til meg så kan vi game til langt på natt. Du er trygg hos meg. Slemme mannen får ikke ta deg der.

Lenke til kommentar
Cyph is late..

Snakker vi ban? Er jo klar ignorering av admins instruks.

Hva gjør alle disse adminsa her anyways, alt er okey nå. Gå tilbake og sove :p

Blasfemi (*rapportert*), her har jeg vært med siden den første SO og blir nå skjøvet ut i kulden siden jeg er rød. Dette er jo verste form for forumrasisme. Hva blir det neste? At vi får kallenavnet "rødding"? :wee:

Fra spøk til revolver; Her sitter jeg og putler med forumstatistikk. Folk maser for mye i Sosialt igjen, nok en gang på topp også i desember. 159 246 innlegg ble postet i Sosialt i løpet av 2009. Wicked.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...