L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TSP: Er du full? Ikke full. Bare gal. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva gjør alle disse adminsa her anyways, alt er okey nå. Gå tilbake og sove Jeg vil ha en ny krig før jeg legger meg, med eller uten Christnina og nopros og gavekort ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg tror jeg er avhengig av Battlestar Galactica. Kan noen enten si meg det er helt ok, eller ta livet av meg? Kjør på med Stargate SG1 eller Universe istede Battlestar Galactica etter sesong to eskalerer jo hodestups ut i den dypeste begredelighet. Siste episode av sesong 4 var knapt verdt plasten den var trykket på. Når det gjelder Stargate Universe burde man fått utdelt piskeslag hver gang man nevner den i samme setning som SG1. Endret 3. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) SKUFF! Cyph is late.. Lulz Endret 3. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du må bli kjappere i avtrekkarnRegner med du ikke har noe problem? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TSP: Er du full? Jeg er full av gode ideer! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) SKUFF! Cyph is late.. Puh den var tight ! Hæh snakker om marginer a ! Endret 3. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde dårlig tid, OKEI? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jaha? Om det er at du ble bråvekket midt i en rar admin drøm som bare admins har og ennå ikke er helt ute av den eller om du har lukta på gløggen er ikke godt og si Hehe, humor. Selv en admin kan ha det (eller i hvert fall forsøk på det). Jeg tenkte en Captain som deg selv tok Monkey Island referansen ganske så raskt Murray: Se filmen hos Youtube En av tidenes beste spillkarakterer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du må bli kjappere i avtrekkarnRegner med du ikke har noe problem? Jo. Faktisk har jeg det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, humor. Selv en admin kan ha det (eller i hvert fall forsøk på det). Jeg tenkte en Captain som deg selv tok Monkey Island referansen ganske så raskt Murray: [yotube]ZVmmBur_b9w[/yotube] En av tidenes beste spillkarakterer. Enig i siste utsagn, men du skulle ikke forklart den. Det er slik kunskap som skiller ekte kapteiner fra lure-kapteiner vet du. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg støtter TSPs forslag om å stenge tråden i to minutter av gangen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis jeg ikke støtter ham har han truet med å knuse kneskålene mine. Halp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jo. Faktisk har jeg det Selv om du har lært i militæret at intimitet er godt? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da legger jeg meg, filmer er notert, Dotten sitt ninjaserverinnlegg er godt bevart på min på min datamaskin! God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg støtter TSPs forslag om å stenge tråden i to minutter av gangen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis jeg ikke støtter ham har han truet med å knuse kneskålene mine. Halp! Jeg kan passe på deg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde dårlig tid, OKEI? ... Btw Personangrep fra en moddis! Fy skam! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jo. Faktisk har jeg det Selv om du har lært i militæret at intimitet er godt? Ja, tenk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis jeg ikke støtter ham har han truet med å knuse kneskålene mine. Halp! Ikke hør på ham! Hvis du trenger et gjemmested kan du komme hjem til meg så kan vi game til langt på natt. Du er trygg hos meg. Slemme mannen får ikke ta deg der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Cyph is late.. Snakker vi ban? Er jo klar ignorering av admins instruks. Hva gjør alle disse adminsa her anyways, alt er okey nå. Gå tilbake og sove Blasfemi (*rapportert*), her har jeg vært med siden den første SO og blir nå skjøvet ut i kulden siden jeg er rød. Dette er jo verste form for forumrasisme. Hva blir det neste? At vi får kallenavnet "rødding"? Fra spøk til revolver; Her sitter jeg og putler med forumstatistikk. Folk maser for mye i Sosialt igjen, nok en gang på topp også i desember. 159 246 innlegg ble postet i Sosialt i løpet av 2009. Wicked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg