Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TøseGuri. SG-1 Så mye på det når det gikk på V4, men plutselig så stoppet det når de Oriene begynte å herje. Hva skjedde? Hallowed are the Ori! Men det du så var trolig slutten på SG1, en serie som tapte seg alt for mye på de siste sesongene. Vil du se slutten på Ori er det på Stargate filmene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men det var bare kødd ikkesant? Har sett han på TV, men han er vel ikke i Norge han????TvNorge er i gang med sin egen versjon, men de bruker ikke Chris Hansen. De bruker Søviknes. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du er nok ikke den eneste Er enklere å henge med på en vanlig dag når det ikke har kommet en ny jente inn i tråden her, da pleier det å være myyye mindre aktivitet. Haha, merker det. Men var litt slik når jeg var her første gangen og;P Ikke i noen grad like ille som nå, men! Girls makes diskusjon.no go wild ? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jaja nå som Dotten fikk slukket brannen og situasjonen er under kontroll er det vell på tide og begynne den store god natten? Natta ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Lars og TøseGuri: Takk! Skjønte pokker ikke hva som skjedde, var ikke hjemme en dag, dagen etter, SG-1 borte vekk! Men da skal jeg kjøpe meg filmene! Elsker den serien Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jaja nå som Dotten fikk slukket brannen og situasjonen er under kontroll er det vell på tide og begynne den store god natten? Natta ! Skeptisk til at det er siste gang du sier det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jaja nå som Dotten fikk slukket brannen og situasjonen er under kontroll er det vell på tide og begynne den store god natten? Natta ! På'n igjen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Lars og TøseGuri: Takk! Skjønte pokker ikke hva som skjedde, var ikke hjemme en dag, dagen etter, SG-1 borte vekk! Men da skal jeg kjøpe meg filmene! Elsker den serien Var ganske avhengig av serien selv. Så var en trist dag da jeg fant ut at det var slutt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men det var bare kødd ikkesant? Har sett han på TV, men han er vel ikke i Norge han????TvNorge er i gang med sin egen versjon, men de bruker ikke Chris Hansen. De bruker Søviknes. FETT Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vell vell var prat her istad om åssen serveren var og hvor, nå vet vi den heter charles og er godt bevart hvertfall Serveren er ikke hos meg og den heter ikke Charles, men Murray og er formet som en hodeskalle. Murray er gjemt bort i Ninjaland og er voktet av ninjaer, med Ninjamester Ueland i front. Om du skulle være så heldig å nærme deg serveren vil du høre ropet: "You may call me ‘Murray’! I am a powerful demonic force! I am the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I stride through the Gates of Hell – carrying your head on a pike!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Lars og TøseGuri: Takk! Skjønte pokker ikke hva som skjedde, var ikke hjemme en dag, dagen etter, SG-1 borte vekk! Men da skal jeg kjøpe meg filmene! Elsker den serien Var ganske avhengig av serien selv. Så var en trist dag da jeg fant ut at det var slutt. Det var en utrolig trist dag, men serien tapte seg mye de siste sesongene. Trist, for det er en av de beste seriene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Serveren er ikke hos meg og den heter ikke Charles, men Murray og er formet som en hodeskalle. Murray er gjemt bort i Ninjaland og er voktet av ninjaer, med Ninjamester Ueland i front. Om du skulle være så heldig å nærme deg serveren vil du høre ropet: "You may call me ‘Murray’! I am a powerful demonic force! I am the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I stride through the Gates of Hell – carrying your head on a pike!" 2010's beste innlegg hittil... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Egentlig burde forumkafeen være stengt/åpen i to-minutters-intervaller. For at det skulle bli lettere for alle å følge med. Da kunne vi og kvalitetssikret ekstra ved at en mye større prosentdel av innleggene her hadde blitt tenkt gjennom i to minutter eller mer! Jeg kom jo nettopp på en genial plan, skal umiddelbart presenteres for resten av moderatorgjengen som en del av en 3-dagers-plan! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vell vell var prat her istad om åssen serveren var og hvor, nå vet vi den heter charles og er godt bevart hvertfall Serveren er ikke hos meg og den heter ikke Charles, men Murray og er formet som en hodeskalle. Murray er gjemt bort i Ninjaland og er voktet av ninjaer, med Ninjamester Ueland i front. Om du skulle være så heldig å nærme deg serveren vil du høre ropet: "You may call me ‘Murray’! I am a powerful demonic force! I am the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I stride through the Gates of Hell – carrying your head on a pike!" Jaha? Om det er at du ble bråvekket midt i en rar admin drøm som bare admins har og ennå ikke er helt ute av den eller om du har lukta på gløggen er ikke godt og si Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Egentlig burde forumkafeen være stengt/åpen i to-minutters-intervaller. For at det skulle bli lettere for alle å følge med. Da kunne vi og kvalitetssikret ekstra ved at innleggene dere skrev i stengeperioden var tenkt gjennom i hvertfall to minutter! Jeg kom jo nettopp på en genial plan, skal umiddelbart presenteres for resten av moderatorgjengen som en del av en 3-dagers-plan! Å her fikk vi 2010`s værste innlegg Endret 3. januar 2010 av Big tony Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg rekker ikke å følge med en dritt her :O.. Ser et innlegg som jeg skal svar på, så har det kommet 10 til Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg rekker ikke å følge med en dritt her :O.. Ser et innlegg som jeg skal svar på, så har det kommet 10 til Du må bli kjappere i avtrekkarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg