Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med stenging da?

Er bare Wheelman som prøver å få høyere score på modereringsstatistikken. Som resultat gikk nå alarmen inne på soverommet hvor jeg lå og sov sødt, med sirener og ulende lys som satte igang mens min husdatamaskin (som jeg kaller Charles) ropte at Forumkafeen var stengt. Så nå er hele familien våken, ettersom jeg stormet inn for å røske av hengelåsen.

Som straff kan alle få lov til å sende Wheelman en pm med teksten "La Dotten sove". Men kun 1 stk. og kun frem til 02:32. :)

Lenke til kommentar
Skjer med stenging da?

Er bare Wheelman som prøver å få høyere score på modereringsstatistikken. Som resultat gikk nå alarmen inne på soverommet hvor jeg lå og sov sødt, med sirener og ulende lys som satte igang mens min husdatamaskin (som jeg kaller Charles) ropte at Forumkafeen var stengt. Så nå er hele familien våken, ettersom jeg stormet inn for å røske av hengelåsen.

Som straff kan alle få lov til å sende Wheelman en pm med teksten "La Dotten sove". Men kun 1 stk. og kun frem til 02:32. :)

Haha, jeg vet ikke hvorfor, men jeg ler :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Skjer med stenging da?

RAWR! Jeg liker når du er litt streng, onkel Dotten.

Lenke til kommentar
Done

L4R5!!! Du kødder ikkesant??? De gjør ikke sånt ? :(
hansen2.jpg

Jeg tror jeg er avhengig av Battlestar Galactica.

Kan noen enten si meg det er helt ok, eller ta livet av meg?

Kjør på med Stargate SG1 eller Universe istede

Jatakk, begge deler? :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

SG1 har jeg sett ferdig for ikke så utrolig lenge siden, neste på lista etter dette er litt Star-Trek

Lenke til kommentar
Skjer med stenging da?

Puh rakk det akuratt xD

Men serr.. Har du alarm, og charles og hele pakka?

Må humre litt for meg selv her jeg sitter, hele nabolaget ble vekka. Men var falsk alarm bare wheelie som hadde et aldri så lite quotuoing kurs :)

Vell vell var prat her istad om åssen serveren var og hvor, nå vet vi den heter charles og er godt bevart hvertfall :)

Lenke til kommentar

SG1 har jeg sett ferdig for ikke så utrolig lenge siden, neste på lista etter dette er litt Star-Trek

Om du ikke har sett Stargate Universe, så bør du det! Mye bedre enn atlantis spør du meg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nopros: +1

(Isilme: hvis du leser dette, ignorer det. :innocent: )

Jeg datt av sånn halvveis jeg, dette ble jo helt nedspamma. Hjelp!:p

Prøver å henge med=P

Du er nok ikke den eneste :p Er enklere å henge med på en vanlig dag når det ikke har kommet en ny jente inn i tråden her, da pleier det å være myyye mindre aktivitet.

Lenke til kommentar
TøseGuri.

SG-1

Så mye på det når det gikk på V4, men plutselig så stoppet det når de Oriene begynte å herje. Hva skjedde? :dontgetit:

Se filmen "Ark of truth" så får du det med deg. Handlingen i de to siste sesongene som ikke ble noe av blir oppsummert i den filmen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...