L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og dere skriver i samme tråd på samme forum. DET er romantisk det.Jeg vet. True love. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Morning, sir. Yes please! Good, sir. Yours? Flott! Er den varm? Jeg trenger nemlig en varm jakke. Her går det strålende veit du. Ligger ved siden av en vakker ung pike og lever livets glade dager. Du er på forum...ingen på forum 2 om natta har damer...? Dama hans heter anfall... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dyttet ham dypt ned i gjørma så klart.Eller bare sett / kjørt forbi / stått i en samtale med. Dyttet Aleksander med fele ned i gjørma sier du? You have my respect. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hmm, noen har vært og slengt på hengelås her. *ta fingeravtrykk* Får vel ta og åpne før folk får panikk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 May i have your attention for a short moment.. Jenter, noe basic i denne tråden.. QUOTING! Dere må lære dere å quote. Jeg kjører et lite lynkurs.. Riktig qouting av enkeltpost: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei.Aids og sexELSK! POST CODE: [quote][quote][quote]Hei.[/quote]Aids og sex[/quote]ELSK![/quote] POST Feil quoting: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei. Aids og sex ELSK! POST CODE: [quote] [quote][quote] Hei.[/quote] Aids og sex[/quote] ELSK![/quote] POST Riktig multiquoting (bruk av knapp nede til høyre i innlegg): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei.Aids og sexELSK!POST Hei.Aids og sexELSK!POST Hei.Aids og sexELSK!POSTCODE: [quote][quote][quote]Hei.[/quote]Aids og sex[/quote]ELSK![/quote]POST [quote][quote][quote]Hei.[/quote]Aids og sex[/quote]ELSK![/quote]POST [quote][quote][quote]Hei.[/quote]Aids og sex[/quote]ELSK![/quote]POST Feil multiquoting: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei. Aids og sex ELSK! POST Hei. Aids og sex ELSK! POST Hei. Aids og sex ELSK! POST CODE: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [quote] [quote][quote] Hei.[/quote] Aids og sex[/quote] ELSK![/quote] POST [quote] [quote][quote] Hei.[/quote] Aids og sex[/quote] ELSK![/quote] POST [quote] [quote][quote] Hei.[/quote] Aids og sex[/quote] ELSK![/quote] POST Dette gjør det hele mer oversiktelig og pent. Now, feel free to continue chattin' 'n' shaggin' Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sier du at det ble stengt uten hensikt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Barn, nå må dere roe ned! *gå tilbake til kjøkkenet* Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For sent! Jeg lå i fosterstilling under bordet noen min og lurte på hva faen skjer nå? phew, flaks du fiksa det så fort Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Adrian jeg elseker deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du er på forum...ingen på forum 2 om natta har damer...?Au contraire. Hun nerder hun også. Mhm, Imma lick 'em and stroke 'em..Rawr. Bare ikke bit. Hmm, noen har vært og slengt på hengelås her. *ta fingeravtrykk* Får vel ta og åpne før folk får panikk. Yay! Superman saves the day yet again! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som føler seg truffet?.. Jeg kan tydelgivis ikke forlatte skuta i 2 sek før det tar helt av i guess... Jaja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sier du at det ble stengt uten hensikt Er det ikke det vi har for vane å gjøre her inne da? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror dere Christina er jente på ordentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sier du at det ble stengt uten hensikt Er det ikke det vi har for vane å gjøre her inne da? Igrunn ikke Dere stenger som regel fordi noen har vært litt slem (eventuelt veldig slem) mot en eller flere brukere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror jeg er avhengig av Battlestar Galactica. Kan noen enten si meg det er helt ok, eller ta livet av meg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sier du at det ble stengt uten hensikt Er det ikke det vi har for vane å gjøre her inne da? Administratoren sa det selv! *ta skjerbilde* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det ikke det vi har for vane å gjøre her inne da? Er noen som påstår det ved hver eneste stenging, men jeg er ikke helt overbevist. Tror dere Christina er jente på ordentlig?Nei. Hun er FBI. Jeg tror jeg er avhengig av Battlestar Galactica. Kan noen enten si meg det er helt ok, eller ta livet av meg? Helt ok. Faktisk så er det ganske normalt. Og det er en god avhengighet som kun får negative konsekvenser når man innser at det ikke kommer mer og må ned i fosterstilling mens man rister av abstinenser. Men da kan man bare starte på nytt siden det sikkert da er en stund siden man så begynnelsen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da var vi back on traack. Føler meg forøvig som når jeg jukser på prøver når jeg ser mange grønne menn her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg