Den store P Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 velkommen tilbake P missd u Har savna deg å Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gawd, er så sliten. Sov nesten ikke i natt, selvom det egentlig er min egen feil. Var så slått ut i går at jeg sov fra 15-21.30. =P Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var jeg tilbake på jobb etter en ukes ferie og konklusjonen er.. Jeg vil ha mer ferie velkommen tilbake P missd u ]Fy, fy!cola er best! har øl i bilen da Og som sagt, jeg er ikke en gammel gris, men en 17 år gammel gutt. du er en liten gris er jeg en liten gris? øl er nam^^ tihi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aidskake: Som man sår, så høster man Hellaah: Espen kalte MEG en liten gris, tror jeg. Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aidskake: Som man sår, så høster man Hellaah: Espen kalte MEG en liten gris, tror jeg. åjah.. =p eHeeeH.. nå skjønte jeg litt mer her... *lolz* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Har savna deg å vet det Gawd, er så sliten. Sov nesten ikke i natt, selvom det egentlig er min egen feil. Var så slått ut i går at jeg sov fra 15-21.30. =P dakar idan min er jeg en liten gris? øl er nam^^ tihi det er det og det var mest gonji jeg mente Endret 4. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 har du bil Espen? å er d heeelt sant at du har lø i bilen? =p Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 å er d heeelt sant at du har lø i bilen? =p har 6 øl og en flaske vikinfjord i bilen... men det er pappas bil da... Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 har 6 øl og en flaske vikinfjord i bilen... men det er pappas bil da... d er faren din's bil, men du bruker den lissom? =p skal du drikke alt d namme-nammet der i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) w0tev4h RPP kplx Endret 4. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 d er faren din's bil, men du bruker den lissom? =p skal du drikke alt d namme-nammet der i dag? pappa kjører meg jo til og fra jobb... og planen var og drikke det i helja, men ble ikke noe av... Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 pappa kjører meg jo til og fra jobb... og planen var og drikke det i helja, men ble ikke noe av... d ble ikkeno av, så du skal drikke d i dag dah? tihi, jeg er muligens littegranne bakfull... smart som jeg er... å litt trøtt. å røyksugen... =p å gud, nå nå jeg nesten slutte før jeg blir helt mongo. . . eHeeeH.. xp Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) d ble ikkeno av, så du skal drikke d i dag dah? fristet litt da... Endret 4. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 d ble ikkeno av, så du skal drikke d i dag dah? fristet litt da... hva frister? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 d ble ikkeno av, så du skal drikke d i dag dah? fristet litt da... hva frister? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg hater skolepc-en min litt. Sympati? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hva frister? drikke i kveld... Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) så du skal drikke i kveld? alene? =p Endret 4. februar 2008 av Hellaah Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg hater skolepc-en min litt. Sympati? dakar epledragen min så du skal drikke i kveld? alene? =p stikker på kulturkafeen i såfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg