Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. OMG, hvordan fant du ut det? Har jeg skrivet det noe sted? Pokker ta. Hyyyyysj https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14946182 *HOST* I loled Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kan dessverre ikke si det samme om deg, Tøsa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da jeg trengte en hjelpende hånd på Nesodden for noen dager siden var det ingen respons.. Det er fordi du med en hjelpende hånd mener *gnudge gnudge wink wink* "en hjelpende hånd". Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. OMG, hvordan fant du ut det? Har jeg skrivet det noe sted? Pokker ta. Hyyyyysj Christina, kjenner du en fyr som heter Alexander og spiller fele Har dulta borti ham et par ganger ja. 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. OMG, hvordan fant du ut det? Har jeg skrivet det noe sted? Pokker ta. Hyyyyysj https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14946182 *HOST* LOL! Self-fail. Men ja atte, jeg trodde ikke noen så det der jeg. Var ingen som hadde vært innom sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Han klarer visst ikke det selv. Tsk tsk, dagens ungdom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kan dessverre ikke si det samme om deg, Tøsa. Forståelig, jeg har merket meg som tøs. Når en har merket seg som tøs, kan en aldri bli noe annet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei. Hellu! Info: Det er vanskelig å snakke her siden et menneske med innovertiss har kommet inn i Kaféen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina...SJEKK IGJEN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei. Good morning, sir. May I have your coat, sir? How are we this morning, sir? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. OMG, hvordan fant du ut det? Har jeg skrivet det noe sted? Pokker ta. Hyyyyysj Profil->Finn medlemmets emner->link Hei. Heeeeeeeeeeeei Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) LOL! Self-fail.Men ja atte, jeg trodde ikke noen så det der jeg. Var ingen som hadde vært innom sist jeg sjekket. Tingen er at posten er med ditt brukernavn, og da er det bare en liten lek og stikke innom Google. *edit* Evt hva anfallet sa ovenfor. Endret 3. januar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er fordi du med en hjelpende hånd mener *gnudge gnudge wink wink* "en hjelpende hånd". Utrolig nok finnes det. Revolusjonerende! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herr Brun Skjer 'a, kjekken? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. OMG, hvordan fant du ut det? Har jeg skrivet det noe sted? Pokker ta. Hyyyyysj Christina, kjenner du en fyr som heter Alexander og spiller fele Har dulta borti ham et par ganger ja. Hva legger du i dulte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva legger du i dulte Sikkert noe helt annet enn hva du tenker på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hei.Hellu! Info: Det er vanskelig å snakke her siden et menneske med innovertiss har kommet inn i Kaféen Kjent problem nå til dags. Hei.Good morning, sir. May I have your coat, sir? How are we this morning, sir? Morning, sir. Yes please! Good, sir. Yours? Hei.Heeeeeeeeeeeei Anfall Herr Brun Skjer 'a, kjekken? Lite, der'a kjekk1? Endret 3. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg