L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Utro lille jæv.. Å nei! Skal den meme-en star Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dette er ekte kjærlighet, folkens! CypheroN Hjerte hjerte <3<3 Liksom! Er ikke så fan av offentlig nussing, men NUSS! CypheroN Hjerte hjerte <3<3 Liksom! Kjenner magesekken trekke seg sammen i kvalme allerede. Mmmmm! Misunnelig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Misunnelig! Tror jeg står over, har hatt nok av <3<3<<3<3<3-navn på MSN. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det blir itj no ,mus uten snus! Lurt lenge på når jeg skulle begynne å snuse, tida er nå inne, må øke oddsene ! Om du vil ha mus bør du kutte ut snus. Æææææssss. ASL? For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! Er ikke det en utrolig simpel diablo-klone? Løpe rundt og drepe og loote? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det blir itj no ,mus uten snus! Lurt lenge på når jeg skulle begynne å snuse, tida er nå inne, må øke oddsene ! Om du vil ha mus bør du kutte ut snus. Æææææssss. ASL? For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! Hun er 20, og ganske heit! GO GO GO! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hun er 20, og ganske heit! GO GO GO! Er hun heit før eller etter tennveska er antent? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det blir itj no ,mus uten snus! Lurt lenge på når jeg skulle begynne å snuse, tida er nå inne, må øke oddsene ! Om du vil ha mus bør du kutte ut snus. Æææææssss. ASL? For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Jeg har for øvrig spilt Team Fortress 2 i kveld. Fantastisk det og. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dere horeunger skremte vekk skjønnheten! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hun er 20, og ganske heit! GO GO GO! Er hun heit før eller etter tennveska er antent? Vil anta at hun er heit før... for brente folk er ikke så heit! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Neinei, du må si "Nord for sinsenkrysset". Det er det eneste markeringen man har i Oslo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dere horeunger skremte vekk skjønnheten! Nåja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! Er ikke det en utrolig simpel diablo-klone? Løpe rundt og drepe og loote? Jo. Men det fikk 8 på spillverket og 7 på gamer. Metascore på steam på 81 elns. Var dritbra. Diablo 2.5, kinda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hun er 20, og ganske heit! GO GO GO! Er hun heit før eller etter tennveska er antent? Vil anta at hun er heit før... for brente folk er ikke så heit! De er rimelig heite mens de brenner, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 THIS IS WHY WE CAN`T GIRLS AROUND. Fyfaen dere klikker jo som et helvete. Skulle tro det var den første jenta dere hadde sett. Med dette tempoet har vi nådd 15k sider snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! Er ikke det en utrolig simpel diablo-klone? Løpe rundt og drepe og loote? Jo. Men det fikk 8 på spillverket og 7 på gamer. Metascore på steam på 81 elns. Var dritbra. Diablo 2.5, kinda. Jau, slik som Titan Quest, Sacred, og en hel haug med andre kloner. Men fint noen liker det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det blir itj no ,mus uten snus! Lurt lenge på når jeg skulle begynne å snuse, tida er nå inne, må øke oddsene ! Om du vil ha mus bør du kutte ut snus. Æææææssss. ASL? For øvrig. Jeg har spilt Torchlight i kveld. Fantastisk! 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Jeg har for øvrig spilt Team Fortress 2 i kveld. Fantastisk det og. Næmenn. Ikke fjortiss engang. Yeah! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 20 fra.. eh... skal jeg si det da? Er det trygt? Et sted utenfor Oslo sier vi. Nesodden. Øy, ikke ta min plass da. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nesodden er ikke langt unna. SKal ikke ta en kasse pils under stjernene da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg