CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Du er min nye favorittbruker, altså. Du var egentlig det fra før, men jeg følte at jeg måtte fornye det litt. Dere kan bare ta Christina folkens, jeg har funnet min engel... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da har du fryktelig lite å gjøre på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herr Brun, jeg sitter og ser på tv, snart Mythbusters! Enn du? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Legg trykk på ordet "Tror" Nopros. Done. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Legg trykk på ordet "Tror" Nopros. Done. Flink gutt. Det kan fortsatt bli noe av deg i det voksne liv. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det blir itj no ,mus uten snus! Lurt lenge på når jeg skulle begynne å snuse, tida er nå inne, må øke oddsene ! Om du vil ha mus bør du kutte ut snus. Æææææssss. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Var du på konserten i oktober? Nei, var vel 18-årsgrense der? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fy faen så dere spammer. Og så når jeg har funnet et spill jeg liker. Jaja. Sap? Cypheron har innrømmet at han synes at anfall er søt så nå må jeg hunte han ned og drepe han. Skal sløye han med en sløv kakeskjei mens Rune Rudberg står og synger og deler ut GHB til tilskuerene. Du er høytidelig invitert til å overvære den høytidelige høytideligheten. LOL, trodde det var omvendt? At jeg fikk overleve når jeg sa det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, husmus er lite glad i snus. De liker kakesmuler og matrester og slikt da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om du vil ha mus bør du kutte ut snus. Æææææssss. Nei, trodde man trengte musefelle? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina... få MSN din a? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 LOL, trodde det var omvendt? At jeg fikk overleve når jeg sa det. It was a tarp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Cypheron: Har du glemt oss allerede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Du er min nye favorittbruker, altså. Du var egentlig det fra før, men jeg følte at jeg måtte fornye det litt. Jasså? Er jeg ikke lenger favorittbrukeren din? Utro lille jæv.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror jeg har nådd mitt klimaks som sprengkåt fjortis Bullshit, du er minst like kronisk kåt som alle oss andre, ikke pådra deg noe som helst! Ja okai, men jeg har ei jente så jeg overlever nok fint uten Christina. Men du kan godt legge meg til på msn hvis du vil ha en stakkars kåt fjortis som meg da... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Seriøst, på en tur på dass har det kommet 3-4 nye sider her Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dette er ekte kjærlighet, folkens! CypheroN Hjerte hjerte <3<3 Liksom! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 FY FAEN! trodde et øyeblikk det sto "ChristAN" FY FAEN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 LOL, trodde det var omvendt? At jeg fikk overleve når jeg sa det. It was a tarp. Fuck! Cypheron: Har du glemt oss allerede? Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Du er min nye favorittbruker, altså. Du var egentlig det fra før, men jeg følte at jeg måtte fornye det litt. Jasså? Er jeg ikke lenger favorittbrukeren din? Utro lille jæv.. SCHIPT! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 CypheroN Hjerte hjerte <3<3 Liksom! Kjenner magesekken trekke seg sammen i kvalme allerede. Mmmmm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg