Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 christinahk: Er du smart? Er du gal? Er du unik? Uansett. Hei. Le litt ekstra av alle de grådige mannfolka, og ikke la de skremme deg bort. Gikk ikke du å la deg? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Du er min nye favorittbruker, altså. Du var egentlig det fra før, men jeg følte at jeg måtte fornye det litt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 christinahk: Er du smart? Er du gal? Er du unik? Uansett. Hei. Le litt ekstra av alle de grådige mannfolka, og ikke la de skremme deg bort. Du er syk,...gå å legg deg, det er for ditt eget beste, dette kan bli stygt ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det meg eller har Christina overbelastet Diskusjon.no? Går treigt her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er 14 og jeg har nettopp runket, så jeg er ikke såå kåt..Nettopp. Du er bare fjorten. Tenk hvor ille det er når du er femten da! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men vil du jeg skal si det? Ta fra'rei dama? For jeg gjør det, lissom. Si hun er forumets peneste og besteste jente!Si det! SI DET! SI DET! Ellers sender jeg Rune Rudberg på døra di og får han til å synge "Ut mot havet" hele natta! Da får du bare gjøre det! Anfall er søt! Trenger ikke være 15 år for å være kåt Men det hjelper. Jeg er 14 og jeg har nettopp runket, så jeg er ikke såå kåt.. LOL, RIGHT. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 christinahk: Er du smart? Er du gal? Er du unik? Uansett. Hei. Le litt ekstra av alle de grådige mannfolka, og ikke la de skremme deg bort. Hei! Jeg ler godt jeg ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fy faen så dere spammer. Og så når jeg har funnet et spill jeg liker. Jaja. Sap? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det blir itj no ,mus uten snus! Lurt lenge på når jeg skulle begynne å snuse, tida er nå inne, må øke oddsene ! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Utseendet er ikke alt. Et vakkert sinn er undervurdert, og de fleste vet ikke hvor herlig en smart og gal jente kan være. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Fy faen så dere spammer. Og så når jeg har funnet et spill jeg liker. Jaja. Sap? Tree-sap. Endret 3. januar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg er 14 og jeg har nettopp runket, så jeg er ikke såå kåt..Nettopp. Du er bare fjorten. Tenk hvor ille det er når du er femten da! Tror jeg har nådd mitt klimaks som sprengkåt fjortis Endret 3. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fy faen så dere spammer. Og så når jeg har funnet et spill jeg liker. Jaja. Sap? Tree-sap. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Legg trykk på ordet "Tror" Nopros. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Btw, bør jegere betale bamsemoms? Hvis det var en joke.. så lo jeg godt xxD Noe sier meg du aldri har hørt den spøken før Høh, sansyneligvis ikke Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror jeg har nådd mitt klimaks som sprengkåt fjortis Bullshit, du er minst like kronisk kåt som alle oss andre, ikke pådra deg noe som helst! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dette er jo helt sykt! Kommer til å lese gjennom dette om 2 uker å le!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fy faen så dere spammer. Og så når jeg har funnet et spill jeg liker. Jaja. Sap? Cypheron har innrømmet at han synes at anfall er søt så nå må jeg hunte han ned og drepe han. Skal sløye han med en sløv kakeskjei mens Rune Rudberg står og synger og deler ut GHB til tilskuerene. Du er høytidelig invitert til å overvære den høytidelige høytideligheten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det var da vodsomt med folk her i dag. Hva skjer? En dude utfor her lekte litt mye med sin Bmw. Full gass i 2 gir å sidelengs i lykte stolpen, For en idiot 6 stk var dem i bilen å... Små ler enda av fjotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg