TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina er nå venn med meg på forumet! EID!!! Jeg greide det!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fin avatar, Zeromac. Takktakk! Elsker albumet. ^^ Var du på konserten i oktober? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er skadet av internett. Jeg leste fappe. Samme her ^^ Det her er jo normal aktivitet i DNFK, slik det var før Btw, bør jegere betale bamsemoms? Hvis det var en joke.. så lo jeg godt xxD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Det er en kjerne på 4-5 stykker som er jenter, og som henger her ganske fast. Alle andre er enten anonyme eller gutter. Men det er ikke så rart at det er få jenter her, folk går jo amok når det kommer jenter her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk og takk Lars! Så bedre ut uten, men lar det stå litt til Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 A girl! NO! move along, nothing to see here! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina er nå venn med meg på forumet! EID!!! Jeg greide det!!! FUCK!!!!!!1 JEG TRODDE JEG SKULLE KALRE DET FØRST!!!!!! FITTE!!!!!!! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina er nå venn med meg på forumet! EID!!! Jeg greide det!!! Hæ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Btw, bør jegere betale bamsemoms? Hvis det var en joke.. så lo jeg godt xxD Noe sier meg du aldri har hørt den spøken før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men vil du jeg skal si det? Ta fra'rei dama? For jeg gjør det, lissom. Si hun er forumets peneste og besteste jente!Si det! SI DET! SI DET! Ellers sender jeg Rune Rudberg på døra di og får han til å synge "Ut mot havet" hele natta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Og jeg som trodde du likte grådige menn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Btw, bør jegere betale bamsemoms? fy flate jeg lo! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina er nå venn med meg på forumet! EID!!! Jeg greide det!!! Hæ? Christina Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Det er en kjerne på 4-5 stykker som er jenter, og som henger her ganske fast. Alle andre er enten anonyme eller gutter. Men det er ikke så rart at det er få jenter her, folk går jo amok når det kommer jenter her. Litt som dette Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Trenger ikke være 15 år for å være kåt Men det hjelper. Jeg er 14 og jeg har nettopp runket, så jeg er ikke såå kåt.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 christinahk: Er du smart? Er du gal? Er du unik? Uansett. Hei. Le litt ekstra av alle de grådige mannfolka, og ikke la de skremme deg bort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Too much information -.- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 A girl! Oh my god! What is a girl? Some kind of creature?! Seriøst, ta dere sammen ____________ Captn, det var en spøk ja, men det lå et spørsmål der også... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Christina er nå venn med meg på forumet! EID!!! Jeg greide det!!! Hæ? FAIL, thewankership. Her faila du EKSTREMT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg