CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 herregud folkens. jeg ER også jente! Virkelig? Ja... Nei, egentlig ikke.. Men kan fylle opp kravene som trenges.. Eller kanskje ikke det heller... Gå og lek i trafikken. Klasse 7A ringte, de vil ha """DISSEN""" sin tilbake! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Sett inn aldersgrense på forumet, alle under 20 må gå gjennom en "jente-i-tråd-undersøkelse" for å se om de klarer å holde seg i skinnet. Kunne ikke vært mer enig. Endret 3. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg visste dette kom til å skje når jeg så et ny jente poste i denne tråden.Hele DNFK går amok, og alle vil ha seg noe. Er det rart det er få jenter her? Sett inn aldersgrense på forumet, alle under 20 må gå gjennom en "jente-i-tråd-undersøkelse" for å se om de klarer å holde seg i skinnet. Min tissetass er helt slapp! Er dete normal!=!==!==????? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Søren meg lenge siden det har vært såpass med aktivitet her Ja, og da va faaen mæ på tia ! Du har da aldri vært her da det har vært skikkelig med aktivitet her Har sikkert vært med og fyre op.. litt selv i kveld men detta har vært regne borgerkrigen !!' Helt sick ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Yo, wiki! Var det du som ville ha farger i signaturen? Flytt fargekodene på innsiden av url-tagsa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 herregud folkens. jeg ER også jente! Virkelig? Ja... Nei, egentlig ikke.. Men kan fylle opp kravene som trenges.. Men hva er det du venter på, mann?!1111 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Flaut folkens, dere får forumet til å virke som en gjeng kåte 15-åringer... .... wait, wat Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, jeg ler meg ihjæl Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Ja, og alle vil ha en del av kaka Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fin avatar, Zeromac. Takktakk! Elsker albumet. ^^ Gå og lek i trafikken. Ble du fornærmet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kravene som trengs? Høye vedlikholdskostnader? Lang tid på badet? Mye parfyme/bjuti-produkter? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Flaut folkens, dere får forumet til å virke som en gjeng kåte 15-åringer... .... wait, wat Trenger ikke være 15 år for å være kåt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Grådig? Jeg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Au contraire. Jeg tør påstå det er Anfall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, jeg ler meg ihjæl Tror det er flere som gjør akkurat det. begynner å merke det i lattermusklene nå.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Trenger ikke være 15 år for å være kåt Men det hjelper. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vi har faktisk ikke så få jenter. Mannfolka her er bare grådige. Du er den beste jenta. Au contraire. Jeg tør påstå det er Anfall. Men vil du jeg skal si det? Ta fra'rei dama? For jeg gjør det, lissom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg