Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 dere under 20 er ikke gentlmen jeg, enkelt og greit Leifpatrol is on the alert! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det hørtes da virkelig ikke ut som et sted jeg vil rote meg inn i.Ellers takk ^^ Særdeles godt valg. Du har en lang fremtid i vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fin avatar, Zeromac. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 herregud folkens. jeg ER også jente! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 NEI!!! VI TAPER FOLK!!! FYLL PÅ REKKENE!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er skadet av internett. Jeg leste fappe. Samme her ^^ Det her er jo normal aktivitet i DNFK, slik det var før Btw, bør jegere betale bamsemoms? Genialt spørsmål Men de fleste jegerne får ikke skyte bjørn, så bamsemums må man nok utelukke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg visste dette kom til å skje når jeg så et ny jente poste i denne tråden. Hele DNFK går amok, og alle vil ha seg noe. Er det rart det er få jenter her? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 herregud folkens. jeg ER også jente! Virkelig? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor ignorerer du meg Christina! Her er jeg kjempehyggelig sier hei og alt ; ( Desperat er ikke sexy. Bare gi opp før du driter deg ut enda mer... Gå og lek i trafikken. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Går å legger meg. Litt for mye vodka i hodet. "Drink responsibly". Fuck you! Jeg er anakrrist! Endret 3. januar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Jeg har ikke snakka med en jente på evig lenge! Ikke faen om jeg skal la sjansen gå fra meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg visste dette kom til å skje når jeg så et ny jente poste i denne tråden.Hele DNFK går amok, og alle vil ha seg noe. Er det rart det er få jenter her? Sett inn aldersgrense på forumet, alle under 20 må gå gjennom en "jente-i-tråd-undersøkelse" for å se om de klarer å holde seg i skinnet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Har nok det Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 herregud folkens. jeg ER også jente! Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har dere virkelig SÅ lite jenter her inne? Jeg har ikke snakka med en jente på evig lenge! Ikke faen om jeg skal la sjansen gå fra meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor ignorerer du meg Christina! Her er jeg kjempehyggelig sier hei og alt ; ( Desperat er ikke sexy. Bare gi opp før du driter deg ut enda mer... Gå og lek i trafikken. Ikke gjør det zeromac. Det kan være farlig. Det kan komme en bil og kjøre på deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 dere under 20 er ikke gentlmen jeg, enkelt og greit Leifpatrol is on the alert! skulle nok stå "nei" der ja. gikk litt fort i svingen. Nå må jeg legga meg. god natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg