Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah: Jeg er en gammel gris på 45 jeg me2 Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 litt treigt faktisk! egentlig veldig! men du kommer deg sikkert snart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Veldig treigt faktisk! ikke vær slem! ikke glem, jeg vet hvor din stol på jobben bor henne! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) *noe om å være nu jentebruker* Dette er ikke sunt for deg, du burde stoppe mens du kan :--D -- Uæ, jeg vil høre på musikk, men kan ikke det på jobb =/ Endret 4. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Neida. Jeg er en søt og snill gutt på 17. Er ikke du på skolen? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 uff, jeg må få noe frokost snart Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah: Jeg er en gammel gris på 45 jeg seriøst? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ikke vær slem! ikke glem, jeg vet hvor din stol på jobben bor henne! jeg har brus Dette er ikke sunt for deg, du burde stoppe mens du kan :--D hun kjeder seg på jobben stakkar Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *noe om å være nu jentebruker* Dette er ikke sunt for deg, du burde stoppe mens du kan :--D -- Uæ, jeg vil høre på musikk, men kan ikke det på jobb =/ skal jeg slutte? lissom, ikke skrive her? =/ Neida. Jeg er en søt og snill gutt på 17. Er ikke du på skolen? nix!^^ ække på skolen jeg... kjeeeedelig! så jeg jobber isteden xD sikker du at du er 17? =p Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah: Jeg er en gammel gris på 45 jeg seriøst? Nei, overhodet ikke seriøst. Jeg er 17 år gammel Er ikke du på skolen? *noe om å være nu jentebruker* Dette er ikke sunt for deg, du burde stoppe mens du kan :--D -- Uæ, jeg vil høre på musikk, men kan ikke det på jobb =/ skal jeg slutte? lissom, ikke skrive her? =/ Neida. Han spøker med deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 skal jeg slutte?lissom, ikke skrive her? =/ problemet er at FK er vanedannende på lik linje med narkotika... men du er jo hjertelig velkommen til og skrive så mye du vil Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ikke vær slem! ikke glem, jeg vet hvor din stol på jobben bor henne! jeg har brus Dette er ikke sunt for deg, du burde stoppe mens du kan :--D hun kjeder seg på jobben stakkar du har brus jah? =p åssen da brus? å hvem er d som sier at JEG kjeder meg på jobben egentlig? =/ *lolz* Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah: Jeg er en gammel gris på 45 jeg seriøst? Nei, overhodet ikke seriøst. Jeg er 17 år gammel Er ikke du på skolen? *noe om å være nu jentebruker* Dette er ikke sunt for deg, du burde stoppe mens du kan :--D -- Uæ, jeg vil høre på musikk, men kan ikke det på jobb =/ skal jeg slutte? lissom, ikke skrive her? =/ Neida. Han spøker med deg HÆ?! =S asså, nå skjønner jeg ingenting her asså... =/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 du har brus jah? =påssen da brus? å hvem er d som sier at JEG kjeder meg på jobben egentlig? =/ *lolz* jeg har Sprite (vet det ikke er Cola) Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 skal jeg slutte?lissom, ikke skrive her? =/ problemet er at FK er vanedannende på lik linje med narkotika... men du er jo hjertelig velkommen til og skrive så mye du vil say WhAAAt??? =/ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var jeg tilbake på jobb etter en ukes ferie og konklusjonen er.. Jeg vil ha mer ferie Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg har Sprite (vet det ikke er Cola) Fy, fy! cola er best! Da var jeg tilbake på jobb etter en ukes ferie og konklusjonen er.. Jeg vil ha mer ferie javel jah... å ellers har vi d helt fint? =/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaaah: Det er vanedannende å skrive her. Men det er veldig hyggelig Og som sagt, jeg er ikke en gammel gris, men en 17 år gammel gutt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var jeg tilbake på jobb etter en ukes ferie og konklusjonen er.. Jeg vil ha mer ferie velkommen tilbake P missd u ]Fy, fy!cola er best! har øl i bilen da Og som sagt, jeg er ikke en gammel gris, men en 17 år gammel gutt. du er en liten gris Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaaah: Det er vanedannende å skrive her. Men det er veldig hyggelig Og som sagt, jeg er ikke en gammel gris, men en 17 år gammel gutt. okei. skal prøve å huske d... =p hehe jeg kommer i vørt fall til å være her inne å skrive mandag, tirsdag og onsdag =p sånn mellom 9:00 og 15:50 ca... bare så d er sagt... hehe. *lolz* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg