Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vell det skal litt til for og komme så langt som jeg er kommet, i dag er jeg tross alt en høyt respektert captn her på forumet. Sjefen over the dark side, vi har tapt mange på veien men vi er fortsatt økende. Og så lenge jeg leder skuta vil ingen annen..what ever who gives a rats ass.... Kom til og tenke på en sang mens vi snakket om Scat og bænninh... Sangen "I'm a Scatman"... høhø ^^ Er du høy elns. ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er hard That's what she said. NO WAIT! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kan ikke Christina løpe når dere er ferdige? Hva skal dere da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Protip til Christina: 95% av de som er her inne har en tiss Endret 3. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Løp mens du enda kan Christina.. + quote-tingen funket dårlig her inne, og aktiviteten er pokker meg så høy at jeg ikke rekker å følge med Men altså. Hei. Ingenting skremmer meg. Prrrrrr. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gentlemen? Folk under 20 kan umulig være gentlemen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Så kult da! Hei Christina Har du det ellers bare bra ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Protip til Christina: 95% av de som er her inne har en tiss Har ikke jenter en tiss også da? (Innover, men fortsatt en tiss) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nopros: +1 (Isilme: hvis du leser dette, ignorer det. ) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har hørt en liten fugl hviske at det er kakaosmør ja. Synes ikke det er så godt alene. Det smaker som sukret melk med sjokolade-konsistens. Utrolig hvor godt man merker forskjell på melk og kakaomasse Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Løp mens du enda kan Christina.. + quote-tingen funket dårlig her inne, og aktiviteten er pokker meg så høy at jeg ikke rekker å følge med Men altså. Hei. Ingenting skremmer meg. Prrrrrr. Sikker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men altså. Hei. Ingenting skremmer meg. Prrrrrr. Da har jeg en utfordring til deg. Begynn å poste på 4chan med fullt navn og bilde. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gentlemen? Folk under 20 kan umulig være gentlemen. Pass deg din slim ball! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Protip til Christina: 95% av de som er her inne har en tiss Huff da... hvordan kvitter de resterende 5 % seg med urinen sin? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Protip til Christina: 95% av de som er her inne har en tiss Har ikke jenter en tiss også da? (Innover, men fortsatt en tiss) Vel, deres kommer ikke med et par baller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men altså. Hei. Ingenting skremmer meg. Prrrrrr. Da har jeg en utfordring til deg. Begynn å poste på 4chan med fullt navn og bilde. Veldig slemt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) 95% av de som er her inne har en tiss Hva er det de andre har? Endret 3. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Protip til Christina: 95% av de som er her inne har en tiss Utovertiss* også kjent som: tissen feil vei. Endret 3. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Protip til Christina: 95% av de som er her inne har en tiss Huff da... hvordan kvitter de resterende 5 % seg med urinen sin? Igjennom et hull. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Løp mens du enda kan Christina.. Men altså. Hei. Ingenting skremmer meg. Javel, hei da. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg