TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg spiser hvit Toblerone nå Sykt med aktivitet her da, morro! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men fortsatt så var argumentet ditt en smule dårlig da ikke all info er riktig.Dog, drapstrussler er ikke lurt i DNFK... Greia var at jeg posta 2 girls one cup. Sameboe tåler jo ikke sånt så han gikk til fullt 200 milliarder saksmål inkl saksomkostnigner mot meg selvom jeg fjerna den etter noen sekunder bare... Blebænna i to uker eller mer pluss et helvetes regn med advarsler. Lagde så en ny bruker sidne det var 3 eller 4 gang jeg ble bænna på veldig kort tid. Så kommer en eller anna jøde og bænner meg i 200 år.... Regner med at alle ser på videoen, ler meg ihjel Hva med å ta hintet, og slutte å bryte retningslinjene? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TheWankership: vurdert å kurere problemet, istedet for symptomene? Det er ikke normalt å måtte ha 2l melk i døgnet for å fungere. Og om det ikke inngår i et bevisst kosthold så kan den meget merkbare mengden kallorier i 2l melk være nok til at du plutselig på noen år ender opp med mildt sagt uheldige helseeffekter. 2l melk er en stor brøkdel av det normale dagsbehovet... joa, men hos legen så har jeg hørt at jeg må få sånn stor slange ned i halsen for å sjekke det der. Er redd for det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg spiser hvit Toblerone nå DET ER RASISME MOT DEN MØRKE SJOKOLADEN! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Å heey Christina ; ) Skjer Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 +1 @ Herr Brun sitt forslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mjau... Hvordan har du klart å forville deg inn her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Lol Tror du vi tre gneldrebikkjene klarer å jage henne? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva har du gjort idag Christina Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg spiser hvit Toblerone nå DET ER RASISME MOT DEN MØRKE SJOKOLADEN! Jeg er hard Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tenkte jeg skulle svare "voff" selv, men plutselig så jeg en... to... tre stk som gjorde det før meg.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har hørt en liten fugl hviske at det er kakaosmør ja. Synes ikke det er så godt alene. Det smaker som sukret melk med sjokolade-konsistens. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vell det skal litt til for og komme så langt som jeg er kommet, i dag er jeg tross alt en høyt respektert captn her på forumet. Sjefen over the dark side, vi har tapt mange på veien men vi er fortsatt økende. Og så lenge jeg leder skuta vil ingen annen..what ever who gives a rats ass.... Kom til og tenke på en sang mens vi snakket om Scat og bænninh... Sangen "I'm a Scatman"... høhø ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Løp mens du enda kan Christina.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva snakker du om Nopros Vi er jo en flott gjeng med ordenlige gentlemens her ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg