Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Føler det er på tide med denna...: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube FOR FAEN ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Greit, du vant. Samme for meg. Kan vi nå slutte fred i forumkafeen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ei hagle..og jeg veit hvor du bor Drapstrusler er noe vi tar alvorlig her i DNFK, vi har jo en som ble bannet i 200 år Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fred er kjedelig. Noen andre som vil sloss? Noen andre som vil møte sin overmann i kvervulering, og samtidig få ut litt agressjon? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har en adresse og en politianmeldelse og levere Jeg leverer xpress om du tar den tonen, søndag i mårra vettu sååå... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har ikke jack blitt bannet i 200 år før for å poste 2G1C? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ei hagle..og jeg veit hvor du bor Drapstrusler er noe vi tar alvorlig her i DNFK, vi har jo en som ble bannet i 200 år Drapstrusler er veldig farlig, men bare når de er seriøse. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Samoboe: drapstrusler funker dårlig - men oppfordringer til selvmord fungerer flott, om de er tilsynelatende satiriske og kun beregnet på å provosere. Endret 3. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ei hagle..og jeg veit hvor du bor Drapstrusler er noe vi tar alvorlig her i DNFK, vi har jo en som ble bannet i 200 år 200år bare?... Mins og huske jeg ble bænnet i 1k år elns?.... Har ikke jack blitt bannet i 200 år før for å poste 2G1C? Samma fan husker ikke hvor lenge det var..alt jeg husker er navnet "SAMEBOE".. ! FØRBANNA ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sameboe, hvis du sikter til MSg så kom han faktisk tilbake etter 200års-bannen. Men det skal vi ikke snakke mer om her ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sameboe, hvis du sikter til MSg så kom han faktisk tilbake etter 200års-bannen.Men det skal vi ikke snakke mer om her ^^ Det vet jeg godt, men fortsatt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her er det fest og liv å fart og morro Drekka melk? Ja, første gang jeg hørste den drakk jeg ikke mer en vanlig med melk. Men det siste halve året har jeg sykt mye halsbrann så jeg drikker mye melk, ca 2l hver dag og må ha det når jeg står opp og ofte midt på natta Jeg liker deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt, foruten om hvis noen vil diskutere... Sjokolade?Liker du best hvit eller mørk sjokolade? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men fortsatt så var argumentet ditt en smule dårlig da ikke all info er riktig. Dog, drapstrussler er ikke lurt i DNFK... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt, foruten om hvis noen vil diskutere... Sjokolade?Liker du best hvit eller mørk sjokolade? Mørk definitivt. Hva er hvit sjokolade egentlig? Det er jo ikke kakao i(?) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt, foruten om hvis noen vil diskutere... Sjokolade?Liker du best hvit eller mørk sjokolade? Mørk definitivt. Hva er hvit sjokolade egentlig? Det er jo ikke kakao i(?) White Chocolate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mørk definitivt. Hva er hvit sjokolade egentlig? Det er jo ikke kakao i(?)Det er vel laget på kakaosmør. Les: fett. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvitsjokolade består basicly av melk, sukker, vanilje og kakaofett Edit: Leif Endret 3. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men fortsatt så var argumentet ditt en smule dårlig da ikke all info er riktig.Dog, drapstrussler er ikke lurt i DNFK... Greia var at jeg posta 2 girls one cup. Sameboe tåler jo ikke sånt så han gikk til fullt 200 milliarder saksmål inkl saksomkostnigner mot meg selvom jeg fjerna den etter noen sekunder bare... Blebænna i to uker eller mer pluss et helvetes regn med advarsler. Lagde så en ny bruker sidne det var 3 eller 4 gang jeg ble bænna på veldig kort tid. Så kommer en eller anna jøde og bænner meg i 200 år.... Regner med at alle ser på videoen, ler meg ihjel Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) TheWankership: vurdert å kurere problemet, istedet for symptomene? Det er ikke normalt å måtte ha 2l melk i døgnet for å fungere. Og om det ikke inngår i et bevisst kosthold så kan den meget merkbare mengden kallorier i 2l melk være nok til at du plutselig på noen år ender opp med mildt sagt uheldige helseeffekter. 2l melk er en stor brøkdel av det normale dagsbehovet... Ser liksom ikke for meg "TheWankership" som en atletisk kropsbygger som trener hver dag. Heller en fet slask - men man vet jo aldri. Endret 3. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg