Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Føler det er på tide med denna...:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

FOR FAEN !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hrm:

:rofl:

Jeg har ei hagle..og jeg veit hvor du bor :thumbup:

Drapstrusler er noe vi tar alvorlig her i DNFK, vi har jo en som ble bannet i 200 år :)

200år bare?...

Mins og huske jeg ble bænnet i 1k år elns?....

Har ikke jack blitt bannet i 200 år før for å poste 2G1C?

Samma fan husker ikke hvor lenge det var..alt jeg husker er navnet "SAMEBOE".. !

FØRBANNA !

Lenke til kommentar
Her er det fest og liv å fart og morro :p

Drekka melk?

Ja, første gang jeg hørste den drakk jeg ikke mer en vanlig med melk. Men det siste halve året har jeg sykt mye halsbrann så jeg drikker mye melk, ca 2l hver dag og må ha det når jeg står opp og ofte midt på natta :D

Jeg liker deg.

Lenke til kommentar
Men fortsatt så var argumentet ditt en smule dårlig da ikke all info er riktig.

Dog, drapstrussler er ikke lurt i DNFK...

Greia var at jeg posta 2 girls one cup. Sameboe tåler jo ikke sånt så han gikk til fullt 200 milliarder saksmål inkl saksomkostnigner mot meg selvom jeg fjerna den etter noen sekunder bare...

Blebænna i to uker eller mer pluss et helvetes regn med advarsler. Lagde så en ny bruker sidne det var 3 eller 4 gang jeg ble bænna på veldig kort tid. Så kommer en eller anna jøde og bænner meg i 200 år....

Regner med at alle ser på videoen, ler meg ihjel :p

Lenke til kommentar

TheWankership: vurdert å kurere problemet, istedet for symptomene? Det er ikke normalt å måtte ha 2l melk i døgnet for å fungere. Og om det ikke inngår i et bevisst kosthold så kan den meget merkbare mengden kallorier i 2l melk være nok til at du plutselig på noen år ender opp med mildt sagt uheldige helseeffekter. 2l melk er en stor brøkdel av det normale dagsbehovet...

Ser liksom ikke for meg "TheWankership" som en atletisk kropsbygger som trener hver dag. Heller en fet slask - men man vet jo aldri.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...