Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Do I have to repeat myself?... Hvis du vil, kan ikke akkurat stoppe deg. Ikke jeg som har browser-problemer.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig Sikter du til meg? Hvis ja, ta en titt på flest innlegg i tråden. Er ikke særlig høyt på den lista. Høhø, håper det var... JÆVLIG ironi Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, han posta en omegle samtale. Give me a fucking break ! Dere har så jævlig lite å gjøre om dagene. Like you're the one who should talk. Satan i hælvete førbanna hæstkuka ikke dere altså, egentlig ingen! Sa det bare ! Jeg har alltid lurt på hvem som står for matlaginge når lars og anfall er ilag og skal ha middag! Ja faktisk. Hva jeg skrev er irrelevant, poenget var at det er storm i et vannglass. Bare pågrunn av en omegle samtale så er det DNFK krig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg er ikke et vilket som helst troll. Jeg er det definitve übertroll. Endret 3. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Do I have to repeat myself?... Hvis du vil, kan ikke akkurat stoppe deg. Ikke jeg som har browser-problemer.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, han posta en omegle samtale. Give me a fucking break ! Dere har så jævlig lite å gjøre om dagene. Haha, selveste Quakecry kommer med et slikt utsagn. GG. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig Søk dekning! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 KRIG her. Folk krangler, er sinte og det diskuteres og alt. Skulle tro ja jeg veit ikke. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her er det fest og liv å fart og morro Drekka melk? Ja, første gang jeg hørste den drakk jeg ikke mer en vanlig med melk. Men det siste halve året har jeg sykt mye halsbrann så jeg drikker mye melk, ca 2l hver dag og må ha det når jeg står opp og ofte midt på natta Forøvrig hyggelig forum og gleder meg til 2010, angrer på at jeg ikke ble med for mange år siden, men prøver å ta igjen det tapte Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Quakecry: trivelig å se at du oppfordrer til fred og fordragelighet for en gangs skyld Positivitet er bra! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt, foruten om hvis noen vil diskutere... Sjokolade? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig Sikter du til meg? Hvis ja, ta en titt på flest innlegg i tråden. Er ikke særlig høyt på den lista. Høhø, håper det var... ironi Han har jo rett. Han har mange innlegg generelt, men ikke så voldsomt mange i DNFK Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Måtte den siste timen forbli som den er for all tid. Kommer til og bli hysteriskt morsomst og lese om en stund Så please, ikke la disse rød fargede navnene komme og plyndre tråden vår.. Da blir jeg så inne i SATANS FORBANNA ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 KRIG her. Folk krangler, er sinte og det diskuteres og alt. Skulle tro ja jeg veit ikke. Men herregud da. Ta deg en bolle. La folk krangle. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Greit. Jeg vant. Troll bedre neste gang, lykke til! Med så mye troll som /b/ rekrutterer skal det mye til for å skille seg ut i mengden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja jeg skal gjøre det. Er litt underholdende igrunn ! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ei hagle..og jeg veit hvor du bor Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har en adresse og en politianmeldelse og levere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg