TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her er det fest og liv å fart og morro Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 OPERA ! ? BRENN I HELVETE ! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, han posta en omegle samtale. Give me a fucking break ! Dere har så jævlig lite å gjøre om dagene. + firehundreognittiåttetusensjuhundreogåtte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TheWankership: Slik underholdning hver dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg gir meg ikke før det lille lemmenet sprekker. Så liten og søt. Så sint. totalt flashbacks fra barndommen, takk. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her er det fest og liv å fart og morro Fikk vell aldri sagt velkomen, sa here you go. Velkommen til den nye koffein kafeen TheWankership: Slik underholdning hver dag. Ja TS der ble du vist introdusert for forumhora vår og Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TøseGuri, han var sikkert rasist i to minutter, men dog, jeg ser ikke dette mulig. Man er ikke rasist der og da, man er rasist. Det ligger i personligheten. Akkurat som at "Jeg hørte på Metall i sommer" man gjør ikke slikt, slike ting er en del av deg, en del av livet ditt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her er det fest og liv å fart og morro Drekka melk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 OPERA ! ? Vet ikke hva slags tull du bedriver, men jeg har absolutt null problemer med å finne igjen tekster som er skrevet i websider jeg har navigert bort. Du sier du trykka backspace? Alright, bla deg frem igjen og åpne skrive-boksen. Voila, der ligger teksten. Men greit, det er vel litt for vanskelig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er mer det at det er en /b/-meme som gjør det morsomt. Dere fokuserer litt på feil ting her. Ikke alle som henger på /b/ er rasister. Jeg er ikke rasist. Så det å komme med rasistisk hets gjør en ikke til rasist? Eller er en ikke rasist når en bare følger strømmen som en annen sau? Kanskje det gjør det. Jeg bryr meg ikke om dere stempler meg som en rasist. Jeg vet at jeg ikke er det. Jeg har et stooooort skille mellom mitt egentlige liv og /b/. Kan vi la dette hvile? Dere kan tro hva dere vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, han posta en omegle samtale. Give me a fucking break ! Dere har så jævlig lite å gjøre om dagene. Like you're the one who should talk. Satan i hælvete førbanna hæstkuka ikke dere altså, egentlig ingen! Sa det bare ! Jeg har alltid lurt på hvem som står for matlaginge når lars og anfall er ilag og skal ha middag! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Først en liten disclaimer; dette er en likning, ikke en skildring av /b/-tardsenes kollektive hat-maskin. /b/-tards er som nazister. Nazister har sterke, kontroversielle meninger. Så sterke meninger at de kun er stuerene i en nazists egen stue. Ytrer man slike meninger der det er tillatt, så vil man få reaksjoner, krasse og sterke. Er man en jævla nazist så er man fullstendig klar over det, og man er pent nødt til å holde kjeft om idiotien man tror på om man ikke orker å sette seg i en situasjon der man må forsvare det. Vil du få til bråk, så spre det søppelet du tar som om det skulle være den nye gullkalvens hellige avføring. Men vær klar til å få det i retur. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig CAAAARE PÅ DEG ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig Sikter du til meg? Hvis ja, ta en titt på flest innlegg i tråden. Er ikke særlig høyt på den lista. Endret 3. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 OPERA ! ? Vet ikke hva slags tull du bedriver, men jeg har absolutt null problemer med å finne igjen tekster som er skrevet i websider jeg har navigert bort. Du sier du trykka backspace? Alright, bla deg frem igjen og åpne skrive-boksen. Voila, der ligger teksten. Men greit, det er vel litt for vanskelig. Do I have to repeat myself?... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Troll trenger ikke mange poster for å bli stemplet som troll heller, da. Hihi Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Great, de tre største trollene i DNFK her samtidig Sikter du til meg? Hvis ja, ta en titt på flest innlegg i tråden. Er ikke særlig høyt på den lista. Snakket ikke om deg Latias Men du prater mye drit du også Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud. Folk er så hårsåre. Hvis folk føler for å krangle i DNFK, la de nå gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg