Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort: du som henger på /b/ burde være forholdsvis immun mot å få dritt rett opp i trynet. For det er faktisk en god del av det på /b/. Men kansje er det litt mindre støtende når det er ufyselige bilder enn når det er noe så farlig som ord fra en fremmed på nett? Jeg har ikke slengt dritt i trynet på deg. Jeg har kommet med konstruktiv, krass og fortjent kritikk - og kun svart på tiltale. Du bør virkelig jobbe med deg selv om du blir såret av sånt... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 herregud, Gavekort, du er så kul som er ute på /b/-raid! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan jeg bytte det Gavekortet jeg fikk til jul? Vil ikke ha det... -.- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Faen i helvetes måkedritt OPERA FAEN... Skriver det jævla lange innlegg og skal rette en skrive feil. Og hva skjer npr jeg trykker backspace? Jo han går en siden tilbake. .WHAT THE HEL DUDE !?! Hvem IDIOT lagde denne ubrukelige trollete nettleseren? møkk ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Captn Jack Yarrow: Hva med å gå fram igjen? Det pleier å være lagret i Opera (i motsetning til Firefox og IE). Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 langtnick: har du ikke nettleser som tar vare på det du skriver i tekstfelt når du navigerer vekk fra sider? Chrome gjør det her, uten noe ekstra - og FF gjør det med et lite tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor du tror det er kult å være rasistisk, Gavekort. Skjønner ikke hvorfor du tror at jeg synes det er kult. Det var ikke rasismen i seg selv som var morsomt, dessuten var jeg ute på raid for /b/. Så hva var da morsomt? At du var på raid for /b/? Isåfall kan vi jo erstatte svart med hvit, og det vil være like morsomt? Eller er det på grunn av svart at det er morsomt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort: du som henger på /b/ burde være forholdsvis immun mot å få dritt rett opp i trynet. For det er faktisk en god del av det på /b/. Men kansje er det litt mindre støtende når det er ufyselige bilder enn når det er noe så farlig som ord fra en fremmed på nett? Jeg har ikke slengt dritt i trynet på deg. Jeg har kommet med konstruktiv, krass og fortjent kritikk - og kun svart på tiltale. Du bør virkelig jobbe med deg selv om du blir såret av sånt... Fair enough, men jeg logger meg ikke inn på diskusjon.no for å få dritt. Det var mer prinsipper som var ute å gikk, jeg forventer mer her. herregud, Gavekort, du er så kul som er ute på /b/-raid! Takk! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Captn Jack Yarrow: Hva med å gå fram igjen? Det pleier å være lagret i Opera (i motsetning til Firefox og IE). Gjorde det, og ble møtt av det samme som du ser på denne siden, men ingen innleggs skrive ruter or whatever... MØKK ! (si det baklengs, men husk at det var mitt skip som fant det opp BEVIST) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Skjønner ikke hvorfor du tror det er kult å være rasistisk, Gavekort. Skjønner ikke hvorfor du tror at jeg synes det er kult. Det var ikke rasismen i seg selv som var morsomt, dessuten var jeg ute på raid for /b/. Så hva var da morsomt? At du var på raid for /b/? Isåfall kan vi jo erstatte svart med hvit, og det vil være like morsomt? Eller er det på grunn av svart at det er morsomt? Det er mer det at det er en /b/-meme som gjør det morsomt. Dere fokuserer litt på feil ting her. Ikke alle som henger på /b/ er rasister. Jeg er ikke rasist. Edit: Jeg begynte ikke en gang, jeg bare fikk den i trynet og spilte med memeen. Endret 3. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 langtnick: har du ikke nettleser som tar vare på det du skriver i tekstfelt når du navigerer vekk fra sider? Chrome gjør det her, uten noe ekstra - og FF gjør det med et lite tillegg. Det var så mange her som maste om at IE var dårlig og skaff deg Opera blabla. De personene kan herved levere fra seg adressen til meg... Og jeg skjønner ikke hva som er vanskelig med og si Captn?! Jeez.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Når jeg tenker meg om så passer janteloven flott på typiske /b/-folk. De vil dra menneskeheten ned i grusen - og mangler kun resultater for sine hardt gjennomtenkte raid for å gjøre akkurat det. Realiteten er at /b/ kun er et mislykket eksperiment som viser hva som skjer når man lar en gjeng idioter få ha noe som ligger nært opp mot absolutt ytringsfrihet. De bruker den til å trykke dritt i trynet på alle andre, i et misforstått opprør ledet av emosjonelle misfostre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke alle som henger på /b/ er rasister. Jeg er ikke rasist. Da har du ikke hengt der lenge... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Blbablabla... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herregud, han posta en omegle samtale. Give me a fucking break ! Dere har så jævlig lite å gjøre om dagene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jann-ove: Det er sant det. Men det betyr ikke at alle som er der er like. Ikke alle er slik som de utgir seg for engang. Endret 3. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 JA OG SO WHAT !? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg gir meg ikke før det lille lemmenet sprekker. Så liten og søt. Så sint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er mer det at det er en /b/-meme som gjør det morsomt. Dere fokuserer litt på feil ting her. Ikke alle som henger på /b/ er rasister. Jeg er ikke rasist. Så det å komme med rasistisk hets gjør en ikke til rasist? Eller er en ikke rasist når en bare følger strømmen som en annen sau? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Blbablabla... Enig! Omg, så lenge man skal klare å diskutere noe så .. unødvendig. La oss diskutere klimakrisen! Eller nei, kødda. Men halooo, ta det på pm eller noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg