christinahk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så det er faktisk litt liv her altså Det var bra. Flere som sitter og ser på Mission Impossible? (Snart ferdig - menmen.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg savner Bytex Han skal da snart være tilbake... igjen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Shikaru: 5-30k, avhengig av alder, gener, melkeproduksjon og om den er drektig. Endret 2. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har alle byttet avatar over nyåret? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hva koster ei ku? Snakker vi levende eller død? Kilopris eller driftskostnader? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Toppen av alt er jeg bare en av få /b/tards som henger her på forumet. Way to go, man! Så, det neste er at alle /b/tards skal lage furore her på forumet og på /b/? Isåfall, bring it on. Jeg elsker å se dere pissed. Bare husk å si ifra når jeg skal finne frem popcorn og Cola. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har alle byttet avatar over nyåret? Ikke jeg. Toppen av alt er jeg bare en av få /b/tards som henger her på forumet. Way to go, man! Må bare nevne at jeg også "henger" på /b/, men jeg vet forskjellen på vanlig humor og /b/-humor. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fullt navn er tilgjengelig med få klikk både for meg og for deg, Gavekort. Vær forsiktig når det grenser mot trusler. Spesielt om dere følger TøseGuri's råd om å gjøre alvor av de. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er enig med Pac-man. Jeg er glad vi kan ha det gøy på andres bekostning. Jeg savner også Bytex, forresten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg savner Bytex Han skal da snart være tilbake... igjen Har han forlenget perioden sin? Har alle byttet avatar over nyåret? Ja. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Captn, hav er det i grønt under her? Begynner på W og slutter på heelman.Btw, er jeg lusen? Takk for det! Edit: Greit da! Han var her! Derfor jeg spurte om han hadde drunka, s¨han var her men ingen handling gjore så.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, helt greit. Jeg ser selv at det er utrolig barnslig. Men jeg vet at jeg er barnslig og har bæsje-humor. Det jeg ikke tåler er at jeg skal få dritt slengt i trynet for noe nesten helt uskyldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fullt navn er tilgjengelig med få klikk både for meg og for deg, Gavekort. Vær forsiktig når det grenser mot trusler. Spesielt om dere følger TøseGuri's råd om å gjøre alvor av de. Håper du ser den lille smulen ironi jeg hadde i det innlegget mitt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har alle byttet avatar over nyåret? Stort sett bare de som hadde juleavatar vel? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har alle byttet avatar over nyåret? Japp. Har ikke du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor du tror det er kult å være rasistisk, Gavekort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor du tror det er kult å være rasistisk, Gavekort. Skjønner ikke hvorfor du tror at jeg synes det er kult. Det var ikke rasismen i seg selv som var morsomt, dessuten var jeg ute på raid for /b/. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har alle byttet avatar over nyåret? Japp. Har ikke du? Nei, er ikke så lenge siden jeg ble aktiv her igjen så har ikke hatt denne så lenge gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg