Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort, ikke noe mot deg nå men, Jann - Ove kan jeg få lov til å ta den "Jeg vil gjerne se deg trolle igjen - men legg litt sjel i det!" i signaturen min? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Natrich: selvfølgelig. Både med og uten akkreditering. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Natrich: selvfølgelig. Både med og uten akkreditering. Oki Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nopros? Ingen slæsker mot en av mine pirater jævla hæspetrær..HELE .ÆVLA GJENGEN. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er bullshit. Du er fortsatt en egoist som skal gjøre alt så jævlig for andre. Du kunne spurt meg og du ville fått et bedre resultat enn nå. Om jeg hadde latt meg provosere så hadde du vært rapportert, det du har gjort er å få meg sur på deg. Toppen av alt er jeg bare en av få /b/tards som henger her på forumet. Way to go, man! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 @Gavekort: Lol, skrivefeil i signaturen din Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort: så sint! Hva så om jeg terger på meg forumets /b/-tards? Jeg vet å trå den fine linjen akkurat på kanten av retningslinjene, og moderatorene er faktisk ikke infiltrert og styrt av /b/ - selv om enkelte skulle ønske det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Faen nå flyr det person angrep som kanon kuler mellom skipa mine her, for faen ta dere sammen. Jævla lusne pirater hele gjengen. Hvor er Adrian eller Geir nå det er som værst ?! :S ADRIAAAN ? Har du drunka cider fra pizza sjappa eller hva er det, gjør nått ! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Pinup & Llandri: verdt bryet om man forventer actionfilmer med mer enn bare hjerneløs action? Så absolutt. Er ganske mye hjerne bak all action der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 @Gavekort: Lol, skrivefeil i signaturen din Kan ikke se noen nei. Gavekort: så sint! Hva så om jeg terger på meg forumets /b/-tards? Jeg vet å trå den fine linjen akkurat på kanten av retningslinjene, og moderatorene er faktisk ikke infiltrert og styrt av /b/ - selv om enkelte skulle ønske det. Ja, gjør det. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan jeg spørre hva /b/ står for? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Captn, hav er det i grønt under her? Begynner på W og slutter på heelman. Btw, er jeg lusen? Takk for det! Edit: Greit da! Han var her! Endret 2. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Langtnick: skill mellom "angrep av sak + konstruktiv personkritikk" og "personangrep" - Gavekort liker tydeligvis å trolle - jeg liker å gi slike en "liten" utfordring. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan jeg spørre hva /b/ står for? Random, ironisk nok. Det er et forum på 4chan.org. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God kveld folkens! Hva skjer? Er her egentlig ikke så ofte men jeg kjeeeder meg... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God kveld folkens! Hva skjer?Er her egentlig ikke så ofte men jeg kjeeeder meg... Her skjer det lite igrunn, samme gamle. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Å terge på seg et troll er som å diskutere politikk med en stupfull kommunist. Det kommer fint lite produktivt ut av det. Men det er god underholdning - og i en arena der målet ikke er å skape verdensfred så kan man like godt ha det litt gøy. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Pinup: bare en liten advarsel: /b/ er en skummel plass. Vær forberedt, og ikke gå inn dit om utenforstående kan se over skulderen din. Man møter ofte en salig blanding av dårlig humor, grove bilder, og noen få gullkorn som trekker opp snittet til et sted rundt akseptabelt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så nettopp en film som heter Teeth (2007), fy flate, sykeste filmen jeg har sett hvertfall. Ellers går det i DJ playboy utover kvelden gitt... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ingenting som litt kvalitetskverulering. Stå på, jeg trenger mer underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg