Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gavekort: seriøst? Å få kred hos en jævla fjortis er alt som skal til for å fore egoet ditt? Huff. Du har min sympati, du kan virkelig ikke ha noe til liv.

Nopros: beklager generaliseringen, men det må til for en god sak :p

Noe må til? Rakke ned på meg?! Jeg har aldri i min historie her på diskusjon.no sett noe så egoistisk og selv-sentrert.

Lenke til kommentar
Da har jeg snart vært røykfri i 2 dager :new_woot:

Kjenner suget kommer av og til, Men prøver bare å finne på et eller annet å fikle med så går det over.

Nice, congrats. Fatter ikke hvordan du klarer det!

Har virkelig gruet meg til dagen jeg skulle slutte.

Med litt stahet og god viljestyrke klarer man det meste. Har hatt noen øyeblikk hvor jeg virkelig har vært røyk sugen, Men det gir seg som regel etter 1min eller 2.

Dette skal jeg klare :yes:

Lenke til kommentar

Gavekort: forumet er min lekeplass, på lik linje med verden. Jeg manipulerer og kvervulerer innenfor gitte lover og føringer, med det mål å provosere fram en reaksjon. Arenaer med lite fysisk risiko og relativt harmløse konsekvenser er ekstra flott. Tåler du ikke slikt, jobb med deg selv. Du er svak om ord på forum gjør deg irritert. Noe de tydeligvis gjør.

Big tony: absolutt alt er mulig. Vil du, så klarer du det.

Lenke til kommentar
Da har jeg snart vært røykfri i 2 dager :new_woot:

Kjenner suget kommer av og til, Men prøver bare å finne på et eller annet å fikle med så går det over.

Nice, congrats. Fatter ikke hvordan du klarer det!

Har virkelig gruet meg til dagen jeg skulle slutte.

Med litt stahet og god viljestyrke klarer man det meste. Har hatt noen øyeblikk hvor jeg virkelig har vært røyk sugen, Men det gir seg som regel etter 1min eller 2.

Dette skal jeg klare :yes:

Lykke til i allefall!

Lenke til kommentar
Gavekort: seriøst? Å få kred hos en jævla fjortis er alt som skal til for å fore egoet ditt? Huff. Du har min sympati, du kan virkelig ikke ha noe til liv.

Nopros: beklager generaliseringen, men det må til for en god sak :p

Jøss, jeg liker å være den jævla fjortisen jeg.

Uansett, jeg synes ikke at det var så veldig genialt eller nytt, men Gavekort fikk så mye 'kjeft' så følte jeg måtte trøste h*n litt. :p

Lenke til kommentar

Poenget mitt er ikke at du liker å leve i din egen verden. Poenget mitt er at du skal slutte med å la dine forskrudde ønsker om å sperre alt /b/-relatert ute fra forumkafeen ikke skal gå ut over meg.

Toppen av alt så drar du inn irrelevante ting og begynner å bli offensiv. Det er utrolig egoistisk og utrolig dårlig forum-vett.

Lenke til kommentar

Gavekort: det fungerer. Og du er hårsår. Å dra inn irrelevante ting er ganske vanskelig i en tråd der alt er relevant, i en kategori der alt er relevant, og takhøyden for intetsigende nonsens er ekstremt høy.

Det er *du* som er agressiv. Jeg er konstruktiv. Jeg vil gjerne se deg trolle igjen - men legg litt sjel i det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...