TheKims Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da har jeg snart vært røykfri i 2 dager Kjenner suget kommer av og til, Men prøver bare å finne på et eller annet å fikle med så går det over. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort: DNFK er IKKE /b/ Ta hintet... Nei, men jeg ville dele en slik triumf fordi jeg likte den og fordi dette er en del av Off topic. Det siste jeg ville høre er grettne kommentarer om at du ikke kan skrive hva du vil i forumkafeen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort: DNFK er IKKE /b/ Ta hintet... Nei, men jeg ville dele en slik triumf fordi jeg likte den og fordi dette er en del av Off topic. Det siste jeg ville høre er grettne kommentarer om at du ikke kan skrive hva du vil i forumkafeen. Du kan faktisk ikke skrive hva du vil! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da har jeg snart vært røykfri i 2 dager Kjenner suget kommer av og til, Men prøver bare å finne på et eller annet å fikle med så går det over. Nice, congrats. Fatter ikke hvordan du klarer det! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fatter ikke hvordan dere klarer å starte Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jo, man kan skrive nesten samme hva man vil i forumkafeen. Men man må tåle å få svar, både positive og negative. Å styre på med slike småligheter, for så å triumfere over det her - er mildt sagt dumt. Så hold kjeft din arrogante idiot. Du er kun et hjul i /b/-maskineriet, ikke en revolusjonær. Du tror du er noe. Du tar feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dette har ingenting med /b/ å gjøre, det er at du kommer her og skal gjøre alt surt for alle bare fordi jeg ville vise frem noe jeg var stolt over. DU er den arrogante her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Stolt over /b/-sitat? Jaja... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 You're now chatting with a random stranger. Say hi!You: CAKE Stranger: a wild nigger has appeareda wild nigger has appeared You: PENIS! You: Ash hides his bik! You: e You: Nigger fleed. Stranger: ahahahahaha Stranger: not bad not bad You: ohh, thankyou! Flinke gavekort Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fatter ikke hvordan dere klarer å starte Enkelt. Man er 13 og vil være kul. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kake. Penis. Pokemon. Omegle. Trolling. Så jævlig /b/. Så utrolig uoppfinnsomt. Talentløst. Gå og heng deg, først som sist. Og for å toppe det, triumfer med å heng deg forran kamera med /b/ som tilskuere. Nei vent. Det har blitt gjort før. Trolling er en kunstform. Men å ape etter andres maler, og spy ut det samme gamle oppgulpet gang på gang. Spar deg. Og viktigst av alt, spar oss. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fatter ikke hvordan dere klarer å starte Enkelt. Man er 13 og vil være kul. Røyking og kul er ikke synonymt i min verden ihvertfall Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Stolt over /b/-sitat?Jaja... Jupp. Face it, jeg har andre verdier enn deg. Takk nopros! (Om det ikke var ironisk, jeg har blitt litt paranoid) Kake. Penis. Pokemon. Omegle. Trolling. Så jævlig /b/. Så utrolig uoppfinnsomt. Talentløst. Gå og heng deg, først som sist. Og for å toppe det, triumfer med å heng deg forran kamera med /b/ som tilskuere. Nei vent. Det har blitt gjort før. Trolling er en kunstform. Men å ape etter andres maler, og spy ut det samme gamle oppgulpet gang på gang. Spar deg. Og viktigst av alt, spar oss. Så du velter ditt hat over 4chan over på meg? Jeg har ikke gjort en eneste drit mot deg, og alt jeg får er et tonn med ironi, banneord og andre ting som skal vise hvor dårlig menneske jeg er. Endret 2. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det noen IRC plass Diskusjon.no holder til på? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ITS MIDNIGHT XPRESS WOOHOO !! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det noen IRC plass Diskusjon.no holder til på? Var det før ihvertfall Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gavekort: seriøst? Å få kred hos en jævla fjortis er alt som skal til for å fore egoet ditt? Huff. Du har min sympati, du kan virkelig ikke ha noe til liv. Nopros: beklager generaliseringen, men det må til for en god sak Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hemelig adresse i guess ! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kake. Penis. Pokemon. Omegle. Trolling. Så jævlig /b/. Så utrolig uoppfinnsomt. Talentløst. Gå og heng deg, først som sist. Og for å toppe det, triumfer med å heng deg forran kamera med /b/ som tilskuere. Nei vent. Det har blitt gjort før. Trolling er en kunstform. Men å ape etter andres maler, og spy ut det samme gamle oppgulpet gang på gang. Spar deg. Og viktigst av alt, spar oss. Unnskyld om jeg blander meg her, men slapp av litt? Røyking og kul er ikke synonymt i min verden ihvertfall Ikke hos meg nå lenger heller, men litt for sent desverre. x) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen folk har litt for mye aggresjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg