Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gavekort: DNFK er IKKE /b/

Ta hintet...

Nei, men jeg ville dele en slik triumf fordi jeg likte den og fordi dette er en del av Off topic.

Det siste jeg ville høre er grettne kommentarer om at du ikke kan skrive hva du vil i forumkafeen.

Du kan faktisk ikke skrive hva du vil!

Lenke til kommentar

Jo, man kan skrive nesten samme hva man vil i forumkafeen. Men man må tåle å få svar, både positive og negative.

Å styre på med slike småligheter, for så å triumfere over det her - er mildt sagt dumt. Så hold kjeft din arrogante idiot. Du er kun et hjul i /b/-maskineriet, ikke en revolusjonær. Du tror du er noe. Du tar feil.

Lenke til kommentar
You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You: CAKE

Stranger: a wild nigger has appeareda wild nigger has appeared

You: PENIS!

You: Ash hides his bik!

You: e

You: Nigger fleed.

Stranger: ahahahahaha

Stranger: not bad not bad

You: ohh, thankyou!

Flinke gavekort :love:

Lenke til kommentar

Kake. Penis. Pokemon. Omegle. Trolling. Så jævlig /b/.

Så utrolig uoppfinnsomt. Talentløst. Gå og heng deg, først som sist. Og for å toppe det, triumfer med å heng deg forran kamera med /b/ som tilskuere. Nei vent. Det har blitt gjort før.

Trolling er en kunstform. Men å ape etter andres maler, og spy ut det samme gamle oppgulpet gang på gang. Spar deg. Og viktigst av alt, spar oss.

Lenke til kommentar
Stolt over /b/-sitat?

Jaja...

Jupp. Face it, jeg har andre verdier enn deg. :wee:

Takk nopros! (Om det ikke var ironisk, jeg har blitt litt paranoid)

Så utrolig uoppfinnsomt. Talentløst. Gå og heng deg, først som sist. Og for å toppe det, triumfer med å heng deg forran kamera med /b/ som tilskuere. Nei vent. Det har blitt gjort før.

Trolling er en kunstform. Men å ape etter andres maler, og spy ut det samme gamle oppgulpet gang på gang. Spar deg. Og viktigst av alt, spar oss.

Så du velter ditt hat over 4chan over på meg? Jeg har ikke gjort en eneste drit mot deg, og alt jeg får er et tonn med ironi, banneord og andre ting som skal vise hvor dårlig menneske jeg er.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Unnskyld om jeg blander meg her, men slapp av litt?

Røyking og kul er ikke synonymt i min verden ihvertfall :hmm:

Ikke hos meg nå lenger heller, men litt for sent desverre. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...