Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I dag kommer solen til Narvik. Yay Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I dag kommer solen til Narvik. Yay Hvordan vet du det? oO Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PepsiCo: Fordi noen kloke hoder ved astronomisk institutt på UiO har regnet ut at det kommer den 4. februar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Haha, buss er stress mornings clvn, lite å gjøre idag og? Buss må være satans gave til menneskeheten, spesielt når bussen er så full at sitteplass er noe en ikke før og ha stått på bussen noen kilometer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 mornings clvn, lite å gjøre idag og? Ser sånn ut, egentlig. Har en To-Do-liste som på lang sikt skal pløyes igjennom, meeen.. "manjana manjana" =D Hos deg, da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er veldig trøtt =/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser sånn ut, egentlig. Har en To-Do-liste som på lang sikt skal pløyes igjennom, meeen.. "manjana manjana" =D Hos deg, da? Taha, nei rolig her nå. Litt krøll med mailserveren ista, men en reboot var nok te å fikse det gitt =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nei faen. Nå pakker jeg sammen så jeg ikke mister neste bussen og. Snakkes når jeg kommer på skolen om jeg ikke sovner, folkens. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 god morgen ny dag nye muliheter til og bli rik Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Taha, nei rolig her nå. Litt krøll med mailserveren ista, men en reboot var nok te å fikse det gitt =) Du har sett The IT Crowd? Linky! :----D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du har sett The IT Crowd? Linky! :----D Har sett det et par ganger. funny^^ reboot fikser det meste Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Espeeeeeen! hei pewsen <3 skjer i dag da? dere må alle hilse på Hellaah! hun (ja en ny jente) sitter på plassen ved siden av meg på jobb Endret 4. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah? Er hun bruker her på forumet? Asl? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 NIEEEEE! bææææ? Bææææ! ^^ Bæææ, bæææ? Heeeei Hellaah! God morgen nye tingen. ^^ God morgen alle andre ting også, foresten. ^^ Men, nå forsvant jeg. Forsove seg er jo en slik fin bil, men bussen er en enda finere bil. *løpe* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah? Er hun bruker her på forumet? Asl? hun skriver nå... går bare litt tregt Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah? Er hun bruker her på forumet? Asl? Eeeh.. ja!^^ jeg er ny bruker her på forumet... er en jente på 17 år. (snart 18 i juli) du dah? =p Hellaah? Er hun bruker her på forumet? Asl? hun skriver nå... går bare litt tregt litt treigt faktisk! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 litt treigt faktisk! egentlig veldig! men du kommer deg sikkert snart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hellaah: Jeg er en gammel gris på 45 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg