Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Funker det ikke med farger i signatur? Joda, jeg har det i min Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Funker det ikke med farger i signatur?Dessverre, farger i signatur fungerer ikke. Altid lurt på det selv... ja pytt pytt da er ikke så viktig klarer meg jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 det blei lucas arts logoen på sekken min den fra MI, og bare figuren. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 det blei lucas arts logoen på sekken min den fra MI, og bare figuren. Kunne du ikke bare rulle malt den knæsj grønn eller rød elns? xD Eller selvlysende grønn -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Folk får si hva de vil om hermetikk, jeg liker hermetisk, brun lapskaus! Ikke i nærheten av hjemmelaga, men til å være boksmat, er det episk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 det blei lucas arts logoen på sekken min den fra MI, og bare figuren. Kunne du ikke bare rulle malt den knæsj grønn eller rød elns? xD Eller selvlysende grønn -.- sekken er allerede grønn :o (mer millitærgrønn though. ikke selvlysende ) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 BLLØØØØÆÆÆÆÆHHH !!! det blei lucas arts logoen på sekken min den fra MI, og bare figuren. Kunne du ikke bare rulle malt den knæsj grønn eller rød elns? xD Eller selvlysende grønn -.- sekken er allerede grønn :o (mer millitærgrønn though. ikke selvlysende ) Nice, lucas logoen er vell grønn. Men på filmene er den litter "glitter" aktig. Såååå syntes den burde være i selvlysende tekst :=) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bah. Trett nå, men bestemte meg for å holde meg oppe til i alle fall midnatt, sånn at jeg ikke risikerer å våkne klokken 4 igjen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Legger meg tidligere i dag jeg og. Så jeg slipper et "Natta ! " LAN i natt og :/ Men kjenner jeg meg rett blir jeg liggende med musikk på øra til 2-3... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du legger deg nå våkner du da ikke fire imorgen : 3 ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Å faen. Klokka var plutselig ti. Damn. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Værre når du sier natta elleve og finner ut halv tre at du fortsatt sitter og prater Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du legger deg nå våkner du da ikke fire imorgen : 3 ? Jeg sovna på denne tida i går og våkna fire i morges, jeg tar ikke den sjansen på ny. Nå må jeg bare finne noe å gjøre som ikke er WoW eller Saints Row 2 i 3 timer, så skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nice, lucas logoen er vell grønn. Men på filmene er den litter "glitter" aktig. Såååå syntes den burde være i selvlysende tekst :=) logoen blei oransj. sup her? nettopp spist litt mer mat. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Æsj, jeg fikk en blåveis når jeg prøvde å ta salto med en spark i dag Kommer til å få høre det på jobben i flere uker Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Her var det stille gitt.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nice, lucas logoen er vell grønn. Men på filmene er den litter "glitter" aktig. Såååå syntes den burde være i selvlysende tekst :=) logoen blei oransj. sup her? nettopp spist litt mer mat. Er mr. trettesen og søla : < Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Faen fatter blir trøtt klokka 8 hver kveld ... JÆVLIG lei og høre på den forpulte gjespinga hans hvert 8. sekund og at han gpr og pusser tenna halv ti på helg dager... Samt at han ser ut som en blind snøugle med det trøtte trynet sitt der han sitter. AAARRGGHHH !!!!! Hørt om og ikke stå opp halv seks om mårran for og lese tekst TV.. Jeez mann ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg