Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske jeg kunne være våken resten av livet, jeg. Uten å trenge søvn :wee:

Jeg synes søvn er deilig, så deilig at jeg tror jeg skal legge meg om ikke så alt for lenge

Det er det, men fordi man trenger det. Tenk all fritiden man hadde frigjort :w00t:

Lenke til kommentar
Det har jo vært gjennomført innsamlingsaksjon for å kjøpe sexleketøy til en forumbruker tidligere. Men det var en jente da.

Ser det har kommet både bilder, og link til "test"-tråden til darkness|, men det var faktisk 2 stk som fikk hver sin. Noen andre enn meg som husker hvem #2 var?

Hvordan tror du Kine reagerer på det da? :p

Den filmen viser jo ikke så mye annet enn at saken vibrerer da, så det er ikke så mye å se :p

Lenke til kommentar
Det har jo vært gjennomført innsamlingsaksjon for å kjøpe sexleketøy til en forumbruker tidligere. Men det var en jente da.

Ser det har kommet både bilder, og link til "test"-tråden til darkness|, men det var faktisk 2 stk som fikk hver sin. Noen andre enn meg som husker hvem #2 var?

Hvordan tror du Kine reagerer på det da? :p

Den filmen viser jo ikke så mye annet enn at saken vibrerer da, så det er ikke så mye å se :p

Det har du rett i, men likevel :p

Hvem var #2? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...