Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men seriøst, Quakecry, hvis du er så gira på å få tak i en fleshlight. Start en tråd hvor du samler inn. Det funker jo faktisk Haha tviler på at det hadde funket 3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du har bildet, jeg har filmen Det var dette med opplasting til youtube vi snakket om.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Verdt et forsøk. Du virker jo akkuratt ikke beskjeden med å spørre om sånne ting^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Oksefilet med poteter og div grønnsaker, here i come! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skulle ønske jeg kunne være våken resten av livet, jeg. Uten å trenge søvn Jeg synes søvn er deilig, så deilig at jeg tror jeg skal legge meg om ikke så alt for lenge Det er det, men fordi man trenger det. Tenk all fritiden man hadde frigjort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvor er Nopros for tiden?... Har han ditcha oss for IRL livet eller hva er det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du har bildet, jeg har filmen Det var dette med opplasting til youtube vi snakket om.. Hvordan tror du Kine reagerer på det da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm kanskje jeg skal ta internett selvmord :3 http://www.stumbleupon.com/su/1Ebwpc/www.t...eb-2-0-suicide/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det har jo vært gjennomført innsamlingsaksjon for å kjøpe sexleketøy til en forumbruker tidligere. Men det var en jente da. Ser det har kommet både bilder, og link til "test"-tråden til darkness|, men det var faktisk 2 stk som fikk hver sin. Noen andre enn meg som husker hvem #2 var? Hvordan tror du Kine reagerer på det da? Den filmen viser jo ikke så mye annet enn at saken vibrerer da, så det er ikke så mye å se Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm kanskje jeg skal ta internett selvmord :3 http://www.stumbleupon.com/su/1Ebwpc/www.t...eb-2-0-suicide/ Nice xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det har jo vært gjennomført innsamlingsaksjon for å kjøpe sexleketøy til en forumbruker tidligere. Men det var en jente da. Ser det har kommet både bilder, og link til "test"-tråden til darkness|, men det var faktisk 2 stk som fikk hver sin. Noen andre enn meg som husker hvem #2 var? Hvordan tror du Kine reagerer på det da? Den filmen viser jo ikke så mye annet enn at saken vibrerer da, så det er ikke så mye å se Det har du rett i, men likevel Hvem var #2? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm kanskje jeg skal ta internett selvmord :3 http://www.stumbleupon.com/su/1Ebwpc/www.t...eb-2-0-suicide/ Nice xD Hadde vært gøy å bare lagt den linken ut på facebook. Garantert en eller annen idiot som hadde gjort det xD Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Endret 2. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nja er da ikke så idiotisk og slette seg fra alt :3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vil si at og kommer over DNFK er ganske så nærme sosialt selvmord du kan komme?.. Er du først innom så blir du for all tid ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vil si at og kommer over DNFK er ganske så nærme sosialt selvmord du kan komme?.. Er du først innom så blir du for all tid ^^ Sant, jeg finner hvertfall ikke veier ut herifra Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvem var #2? Adawen. Men derfra kom det hverken brukertest eller bilder Endret 2. januar 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Funker det ikke med farger i signatur? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvem var #2? Adawen. Men derfra kom det hverken brukertest eller bilder Aww :/ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Funker det ikke med farger i signatur?Dessverre, farger i signatur fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg