Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 noen som har bedre forslag enn et radioaktivt merke jeg kan spraye på sekken min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 noen som har bedre forslag enn et radioaktivt merke jeg kan spraye på sekken min? Biohazard-merket er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvem er personen på avataren til TWFA? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort ! No dice. Jeg gir ikke bort, selger e.l. gaver. Shikaru, hammer og sigd Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ouch! Hva måler du med PH-verdi, da? Og hvorfor er avataren uheldig? Geir I dette tilfellet var det syrlighet jeg siktet til, godt kamuflert og som oftest vel berettiget, men allikevel noe som jeg aldri kan si å ha sett spor av hos deg tidligere. Merk at dette er noe jeg mener å ha sett antydninger til den siste tiden i noen av dine innlegg, uten at det nødvendigvis trenger å være tilfellet. Jeg synes avataren er uheldig fordi den bryter med den etablerte oppfatningen jeg har av deg som den gamle, vise og alltid objektive og uaffekterte beskytteren av rettferdighet her på forumet. "Professor badass" synes i så måte å ikke representere de sidene av deg som jeg personlig alltid har verdsatt høyest. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Personlig tolker jeg det slik at der har sammenheng med at PH-verdien i innleggene dine har sunket litt det siste året og at Gandalf ikke lenger representerer det idealet du streber etter å være? Personlig synes jeg det nåværende valget av avatar er litt uheldig, og jeg synes noe slikt ville passet bedre for den TWFA jeg har lært meg å kjenne.Ouch! Hva måler du med PH-verdi, da? PH-verdi er som kvalitet. Den skal være midt på treet, hverken for sur eller for søt. Så er jeg blitt surere, mener dere? Geir I dette tilfellet var det syrlighet jeg siktet til, godt kamuflert og som oftest vel berettiget, men allikevel noe som jeg aldri kan si å ha sett spor av hos deg tidligere. Merk at dette er noe jeg mener å ha sett antydninger til den siste tiden i noen av dine innlegg, uten at det nødvendigvis trenger å være tilfellet. Ok. Jeg kjøper den. Geir Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 haha ja det kan du tro jeg gjør sjur :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg gir ikke bort, selger e.l. gaver. Hva om vi har fekter om den da? noen som har bedre forslag enn et radioaktivt merke jeg kan spraye på sekken min? Playboy-logoen? Litt mer seriøst: mario-sopp. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvem er personen på avataren til TWFA? Det er Professor Badass, a.k.a. Kevin Stewart. Endret 2. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Avhengig om sekken gjør det mulig så hadde kansje en optisk illusjon vært snedig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) hehe optisk illusjon på en grønn tursekk? soppen var et fint forslag da Edit: dog den må jo være i en enkel farge. Endret 2. januar 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvem er personen på avataren til TWFA? Det er Professor Badass, a.k.a. Kevin Stewart. Og da blir neste spørsmål, er det Professor Badass eller Kevin Stewart jeg har som avatar? Husk, vi er på internett, det er ikke nødvendigvis samme sak... Geir Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) God kveld godtfolk! Nå sitter jeg her og venter på at fullkornslasagnen i ovnen skal bli ferdig. Namme nam! Endret 2. januar 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dere er slemme og ekle som mobber stakkars lille meg :(:(: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg synes du kan gå for playboy-logoen. For min skyld? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvem er personen på avataren til TWFA? Det er Professor Badass, a.k.a. Kevin Stewart. Og da blir neste spørsmål, er det Professor Badass eller Kevin Stewart jeg har som avatar? Husk, vi er på internett, det er ikke nødvendigvis samme sak... Geir Skulle nesten slengt på en eksplosjon i bakrunnen min som symboliserer den virkelige badass statusen din når du eliminerer poster som strider imot reglene. Dere er slemme og ekle som mobber stakkars lille meg :(:(: Det er rart når du går rundt å tigger fleshlighter Endret 2. januar 2010 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 TWFA, ikke spør meg hvorfor, men jeg vil tro du har Kevin som avatar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke så lyst på ! Men det er jo det nærmeste jeg sikkert vil komme en mus uansett!Kjøp deg en fleshlight og slå deg løs. Før eller siden får du prøvd deg på ekte vare du også, det er bare å ta det helt med ro. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 TWFA, ikke spør meg hvorfor, men jeg vil tro du har Kevin som avatar Og med det avsluttes min gjesteopptreden i kafeen. Nå kan dere gå tilbake til hva dere vanligvis gjør her. Så skal jeg opp å se en av de 10 DVD'ene jeg kjøpte idag, med filmer jeg gikk glipp av når de gikk på kino... Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er rart når du går rundt å tigger fleshlighter Det har jo vært gjennomført innsamlingsaksjon for å kjøpe sexleketøy til en forumbruker tidligere. Men det var en jente da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg