Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ouch! Hva måler du med PH-verdi, da?

Og hvorfor er avataren uheldig?

Geir :)

I dette tilfellet var det syrlighet jeg siktet til, godt kamuflert og som oftest vel berettiget, men allikevel noe som jeg aldri kan si å ha sett spor av hos deg tidligere. Merk at dette er noe jeg mener å ha sett antydninger til den siste tiden i noen av dine innlegg, uten at det nødvendigvis trenger å være tilfellet.

Jeg synes avataren er uheldig fordi den bryter med den etablerte oppfatningen jeg har av deg som den gamle, vise og alltid objektive og uaffekterte beskytteren av rettferdighet her på forumet. "Professor badass" synes i så måte å ikke representere de sidene av deg som jeg personlig alltid har verdsatt høyest.

Lenke til kommentar
Personlig tolker jeg det slik at der har sammenheng med at PH-verdien i innleggene dine har sunket litt det siste året og at Gandalf ikke lenger representerer det idealet du streber etter å være? Personlig synes jeg det nåværende valget av avatar er litt uheldig, og jeg synes noe slikt ville passet bedre for den TWFA jeg har lært meg å kjenne.
Ouch! Hva måler du med PH-verdi, da?

PH-verdi er som kvalitet. Den skal være midt på treet, hverken for sur eller for søt.

Så er jeg blitt surere, mener dere? :)

I dette tilfellet var det syrlighet jeg siktet til, godt kamuflert og som oftest vel berettiget, men allikevel noe som jeg aldri kan si å ha sett spor av hos deg tidligere. Merk at dette er noe jeg mener å ha sett antydninger til den siste tiden i noen av dine innlegg, uten at det nødvendigvis trenger å være tilfellet.

Ok. Jeg kjøper den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg gir ikke bort, selger e.l. gaver.

Hva om vi har fekter om den da?

noen som har bedre forslag enn et radioaktivt merke jeg kan spraye på sekken min? :p

Playboy-logoen? :D

Litt mer seriøst: mario-sopp. :yes:

Lenke til kommentar
Hvem er personen på avataren til TWFA?

Det er Professor Badass, a.k.a. Kevin Stewart.

Og da blir neste spørsmål, er det Professor Badass eller Kevin Stewart jeg har som avatar? Husk, vi er på internett, det er ikke nødvendigvis samme sak...

Skulle nesten slengt på en eksplosjon i bakrunnen min som symboliserer den virkelige badass statusen din når du eliminerer poster som strider imot reglene.

Dere er slemme og ekle som mobber stakkars lille meg ::((::((:

Det er rart når du går rundt å tigger fleshlighter :p

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...