Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men datasmurf du har fleshlight, du skal ikke bruke dne ? Kan jeg låne den. Jeg skal undersøke den vitenskapelig ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, stikk på kondomeriet og kjøp en selv, eller bestill fra nett. Så vidt jeg vet, er det ikke aldersgrense på å kjøpe slikt Den skal ligge og støve ned sammen med pr0nen og luben jeg fikk. Regulær pr0n var jeg ferdig med for 9-10 år siden Men, men. Trygdeburger, chips og saus eller pytt i panne? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ny avatar ja. Så kan dere gruble på hvorfor det ikke er Gandalf lenger... Geir Personlig tolker jeg det slik at der har sammenheng med at PH-verdien i innleggene dine har sunket litt det siste året og at Gandalf ikke lenger representerer det idealet du streber etter å være? Personlig synes jeg det nåværende valget av avatar er litt uheldig, og jeg synes noe slikt ville passet bedre for den TWFA jeg har lært meg å kjenne. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Anfall, støtter deg fullt ut her! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ny avatar ja. Så kan dere gruble på hvorfor det ikke er Gandalf lenger... Geir Personlig tolker jeg det slik at der har sammenheng med at PH-verdien i innleggene dine har sunket litt det siste året og at Gandalf ikke lenger representerer det idealet du streber etter å være? Personlig synes jeg det nåværende valget av avatar er litt uheldig, og jeg synes noe slikt ville passet bedre for den TWFA jeg har lært meg å kjenne. Spikeren ble truffet på hodet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort ! Si meg, er du helt desperat? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort ! Si meg, er du helt desperat? Trenger du å spørre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Si meg, er du helt desperat?Obvious answer is obvious, Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Neinei men jeg skal undersøke den vitenskapelig ! In the name of science: Og Natrich, skjer med det dårlige humøret ditt idag ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Neinei men jeg skal undersøke den vitenskapelig ! Right Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Si meg, er du helt desperat?Obvious answer is obvious, Jeg spør kun for å bekrefte det jeg allerede vet.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Neinei men jeg skal undersøke den vitenskapelig ! Right +1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort !Om du har så lyst på en fleshlight kan du bare skaffe deg et VISA electron eller bestille en fra kondomeriet.no i oppkrav og betale kontant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg lurer på hvorfor dere ble sinna pga at jeg spurte !Jeg har sikkert fått i meg noe jeg hverken har tålt eller spist. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Ny avatar ja. Så kan dere gruble på hvorfor det ikke er Gandalf lenger... Geir Personlig tolker jeg det slik at der har sammenheng med at PH-verdien i innleggene dine har sunket litt det siste året og at Gandalf ikke lenger representerer det idealet du streber etter å være? Personlig synes jeg det nåværende valget av avatar er litt uheldig, og jeg synes noe slikt ville passet bedre for den TWFA jeg har lært meg å kjenne. Ouch! Hva måler du med PH-verdi, da? Og hvorfor er avataren uheldig? Geir Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort !Om du har så lyst på en fleshlight kan du bare skaffe deg et VISA electron eller bestille en fra kondomeriet.no i oppkrav og betale kontant. Ikke så lyst på ! Men det er jo det nærmeste jeg sikkert vil komme en mus uansett! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men please da...Skal den støve! Kan jeg ikke låne den please...Værsåsnill ! Du får adressa mi på msn ; p Har ikke kredittkort !Om du har så lyst på en fleshlight kan du bare skaffe deg et VISA electron eller bestille en fra kondomeriet.no i oppkrav og betale kontant. Ikke så lyst på ! Men det er jo det nærmeste jeg sikkert vil komme en mus uansett! Med den holdningen så kommer du ikke nærmere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke så lyst på ! Men det er jo det nærmeste jeg sikkert vil komme en mus uansett! Jeg tror ikke forumkafèen er veien å gå hvis du søker mus i alle fall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ny avatar ja. Så kan dere gruble på hvorfor det ikke er Gandalf lenger...Personlig tolker jeg det slik at der har sammenheng med at PH-verdien i innleggene dine har sunket litt det siste året og at Gandalf ikke lenger representerer det idealet du streber etter å være? Personlig synes jeg det nåværende valget av avatar er litt uheldig, og jeg synes noe slikt ville passet bedre for den TWFA jeg har lært meg å kjenne. Ouch! Hva måler du med PH-verdi, da? PH-verdi er som kvalitet. Den skal være midt på treet, hverken for sur eller for søt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg