Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Never mind Endret 2. januar 2010 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har alltid lurt på hvem som står for matlaginge når lars og anfall er ilag og skal ha middag!Det jeg lurer på er hvorfor det er et tema. edit: Bort med bortmoderert materiale. En god latter forlenger livet sa kona og lo seg ihjel.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 skal ha en logo jeg skal spraye på sekken min så jeg kjennern igjen på flyplasser ol lettere. ( skal være der man har ryggen så syns ikke når man bruker den da ) men trenger forslag til hva jeg skal skjære ut i stensil og spraye på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dårlig forsøk på humor. Borte nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Shikaru: ta den typiske radioaktivitet-advarselslogoen. Da får du masse nye bekjenter i sikkerhetskontrollene osv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dårlig forsøk på humor. Borte nå. Hehe, tok meg ikke nær av det selv om det kanskje virket sånn i posten min når jeg ser tilbake^^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Protip: ikke nevn at du har søstre i DNFK. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ny avatar ja. Så kan dere gruble på hvorfor det ikke er Gandalf lenger... Geir Det er jo Professor Badass. Trenger ikke gruble da. Endret 2. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Shikaru: ta den typiske radioaktivitet-advarselslogoen. Da får du masse nye bekjenter i sikkerhetskontrollene osv. Noe sier meg de nye bekjentskapene han lager i sikkerhetskontrollen kan komme til å stikke hendene sine opp i rektumet hans.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Protip: ikke nevn at du har søstre i DNFK. No shit^^ Jeg og noen kompiser tenker på å lage band da vi lærer oss å spille instrumenter. Vi kjører skikkelig orginalt og lar trommisen synge og spiller i morgenkåpe Dette er såklart på veldig lang sikt da vi ikke engang har lært instrumentene. Forslag til navn? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skjer med at indrefileet og fløte gratinerte poteter venter på meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forslag til navn?The return of the ringworm Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forslag til navn?The return of the ringworm Orginalt hverfall^^ Visste du at: "It is estimated that in current times, up to twenty percent of the population is infected by ringworm or one of the other dermatophytoses. It is especially common among people who play sports, wrestling in particular; wrestlers with ringworm may be disqualified." - Wikipedia ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det visste jeg ikke. Jeg har et annet forslag: "Stølens omreisende dragspelsorkester" Og aldri forklar hvorfor dere bruker navnet når dere hverken er fra Stølen eller spiller dragspel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det visste jeg ikke. Jeg har et annet forslag:"Stølens omreisende dragspelsorkester" Og aldri forklar hvorfor dere bruker navnet når dere hverken er fra Stølen eller spiller dragspel. Haha, konge. Hvordan kommer du på disse navnene?^^ Men nå er det hamburgertime! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skjer med at indrefileet og fløte gratinerte poteter venter på meg? Sweet da! Jeg skal ha en oksefilet etterpå med poteter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha, konge. Hvordan kommer du på disse navnene?^^Det virket ikke som om dere tok dere selv så seriøst, så da kunne dere ikke ha noe selvhøytidelig navn som Metallica eller Nirvana. Så jeg prøvde å komme på noe som var så lite selvhøytidelig som mulig. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nå skal det bli deilig å legge seg etter å ha vært våken nærmere 30 timer, folkens! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har alltid lurt på hvem som står for matlaginge når lars og anfall er ilag og skal ha middag! Jeg har alltid lurt på om du har et liv, eller om du bare bruker det til å filosofere over Lars sitt. Jeg har ikke et liv. Har ikke funnet noen bra på finn.no ! Jeg lurer på hvorfor dere ble sinna pga at jeg spurte ! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Legge seg ? Jeg skal på Sherlock Holmes om 2 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg