Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, får ikke sove. Og skolen starter om 4 timer og 15 minutter.

Opp om 4 timer blir digg...hehe

Skjønner ikke hvordan folk greier det

Romkameraten min er oppe halve natta når han skal på skolen og sånn, men han sover på skolen da :p

Nei, skolen startet om 4 timer og 15 minutt. Nå er det bare 3 timer og 17 minutt.

Har meg selv og takka, jada jada...

Lenke til kommentar
God morgen!

Sover dere ennda? :p

Nope, men brukte en halvtime på dass på å fikse på uteeendet. Pokkers linser, og hårvoks...

Hva har skjedd med DNFK, og å bli død når jeg kommer inn? Er dette synkronisert mobbing av SasaB?

Vel, nå stikker jeg til skolen. Har en presentasjon og en prøve i dag. Ønsk meg lykke til...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
God morgen!

Sover dere ennda? :p

Nope, men brukte en halvtime på dass på å fikse på uteeendet. Pokkers linser, og hårvoks...

Hva har skjedd med DNFK, og å bli død når jeg kommer inn? Er dette synkronisert mobbing av SasaB?

Vel, nå stikker jeg til skolen. Har en presentasjon og en prøve i dag. Ønsk meg lykke til...

Lykke til :) Hehe, shit happends :p

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

God morning forumkafé!

Er trøtt som faen, så jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal klare å komme meg til skolen i dag :( Må stikke og prøve å helle i meg noe frokostblanding.

edit: Finnes ikke noe som e så deilig som å høre de koselige sangene fra LOTR-soundtracket om morningen :D

Nydelig :love:

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

God moeren alle sammen...

Atter en kjedelig dag på skolen, og nå venter jeg bare på at netshop skal få sendt headsetet jeg bestilte i natt.. :wee:

Er åpnet for olukking, så det blir nok sendt i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...