Jennifer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Denne superbowl finalen kommer jeg aldri til å glemme... Eli <3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff, får ikke sove. Og skolen starter om 4 timer og 15 minutter. Opp om 4 timer blir digg...hehe Skjønner ikke hvordan folk greier det Romkameraten min er oppe halve natta når han skal på skolen og sånn, men han sover på skolen da Nei, skolen startet om 4 timer og 15 minutt. Nå er det bare 3 timer og 17 minutt. Har meg selv og takka, jada jada... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 God morgen! Sover dere ennda? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) God morgen! Sover dere ennda? Nope, men brukte en halvtime på dass på å fikse på uteeendet. Pokkers linser, og hårvoks... Hva har skjedd med DNFK, og å bli død når jeg kommer inn? Er dette synkronisert mobbing av SasaB? Vel, nå stikker jeg til skolen. Har en presentasjon og en prøve i dag. Ønsk meg lykke til... Endret 4. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) God morgen! Sover dere ennda? Nope, men brukte en halvtime på dass på å fikse på uteeendet. Pokkers linser, og hårvoks... Hva har skjedd med DNFK, og å bli død når jeg kommer inn? Er dette synkronisert mobbing av SasaB? Vel, nå stikker jeg til skolen. Har en presentasjon og en prøve i dag. Ønsk meg lykke til... Lykke til Hehe, shit happends Endret 4. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) God morning forumkafé! Er trøtt som faen, så jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal klare å komme meg til skolen i dag Må stikke og prøve å helle i meg noe frokostblanding. edit: Finnes ikke noe som e så deilig som å høre de koselige sangene fra LOTR-soundtracket om morningen Nydelig Endret 4. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 *rocke litt til Cliffs of Dover før jobb* Ikke stått opp så tidlig på en mandag på lenge. Har fast mandags kveld på jobb, men er noe sykdom nå, så jeg ble dyttet ned til 08-16. Grrrreat big yawn to that. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Er trøtt som faen jeg også. Sovet max 3 timer inatt Mandager er noe dritt Endret 4. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 God morgen. ^^ Må snart dra til skolen... -_-' Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ahh, mornings folkens Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ahh, mornings folkens Go` morgen. Ooops... Må dra. Hade. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 God morgen. Forsove seg eier litt. Jeg lå våken til fire-tiden (siste meldingen jeg sendte ble sendt klokken 04:06) og DA klarte jeg å sovne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 God moeren alle sammen... Atter en kjedelig dag på skolen, og nå venter jeg bare på at netshop skal få sendt headsetet jeg bestilte i natt.. Er åpnet for olukking, så det blir nok sendt i løpet av dagen... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jaja. Hva skjer her? Nyere historie er kjedelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi har vel studietid nå. Jeg sitter og venter på at en kompis fra USA skal komme hjem fra damen sin. xD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Læreren vår var syk. Vi fikk en fritime i dag, og jeg slapp unna presentasjonen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg mistet nettopp enda en buss. Så da sitter jeg like greit 20 minutter til. Og når jeg kommer på skolen kan jeg forhåpentligvis sette meg bakerst og sove. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 God morgen PepsiCo, Pac-Man og Eplefe! Bra trøtt i dag, ja Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Haha, buss er stress mornings clvn, lite å gjøre idag og? Endret 4. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg