Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Bestemor er litt rar, hun sa det var 15 grader ute så sier jeg "Steike da er det jo varm" og kverulerer på det siden hun står på sitt så blir hun sur!

 

Bestemødre er litt rar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får meg til å lure litt på hva de lærer på "Spill- og opplevelsesteknologi" i grunn. Det er noe programmering så vidt jeg vet, og design av brukergrensesnitt, og noen andre fag de har sammen med oss på multimedieteknologi :p

Tenker meg at "Spill- og opplevelsesteknologi" er litt av alt det første året, så fordypning de neste årene. Du studerer multimedieteknologi? Hva går det ut på? Jeg har et "luksusproblem" når jeg skal søke skoler. Jeg brenner for alt innenfor utvikling av spill, web osv.

Det er litt sånn alt-i-ett-opplegg i grunn.

Vi lærer videojournalistikk, å lage kortfilmer og reklame, vi lærer om gode og dårlige brukergrensesnitt, fotografering, bildemanipulering, filmredigering, lydproduksjon og miccing, webprogrammering, lage spill og programmer for mobiler, 3D-modellering, flash-animering etc. :)

Jeg går nå tredje året, har funnet ut at det ikke er dette jeg vil bli og har ikke klart å begynne med bacheloren min engang, fordi jeg ikke aner hva jeg vil jobbe med, da ingenting av dette er interessant nok til å jobbe med. Flotte greier. Vil ikke hoppe av og ha noe uferdig på CV-en heller. Jeg vil komme i mål, selv om jeg ikke er interessert. Dette er litt problematisk :p Må ta opp igjen 2-3 fag og 4-5 eksamener. Woohoo!

Lenke til kommentar

Heldig er du. Kompisen min hadde ikke, så da han ble edru nok til å kjøre oss på Statoil for mat (Go' & Mætt og Hilde's var stengt -_-), fant vi ut at det var for kaldt til at bilen ville starte, så da måtte vi vente på at ei venninne av meg skulle våkne og komme for å hente bilen sin og sånt, sånn at vi fikk start på bilen hans :p

Lenke til kommentar
Får meg til å lure litt på hva de lærer på "Spill- og opplevelsesteknologi" i grunn. Det er noe programmering så vidt jeg vet, og design av brukergrensesnitt, og noen andre fag de har sammen med oss på multimedieteknologi :p

Tenker meg at "Spill- og opplevelsesteknologi" er litt av alt det første året, så fordypning de neste årene. Du studerer multimedieteknologi? Hva går det ut på? Jeg har et "luksusproblem" når jeg skal søke skoler. Jeg brenner for alt innenfor utvikling av spill, web osv.

Det er litt sånn alt-i-ett-opplegg i grunn.

Vi lærer videojournalistikk, å lage kortfilmer og reklame, vi lærer om gode og dårlige brukergrensesnitt, fotografering, bildemanipulering, filmredigering, lydproduksjon og miccing, webprogrammering, lage spill og programmer for mobiler, 3D-modellering, flash-animering etc. :)

Jeg går nå tredje året, har funnet ut at det ikke er dette jeg vil bli og har ikke klart å begynne med bacheloren min engang, fordi jeg ikke aner hva jeg vil jobbe med, da ingenting av dette er interessant nok til å jobbe med. Flotte greier. Vil ikke hoppe av og ha noe uferdig på CV-en heller. Jeg vil komme i mål, selv om jeg ikke er interessert. Dette er litt problematisk :p Må ta opp igjen 2-3 fag og 4-5 eksamener. Woohoo!

Er det fordi du har funnet ut at det ikke er noe for deg eller er det fordi du mener utdanningen er for dårlig? Jeg syntes det der hørtes helt ekstremt interessant ut selv om jeg selv tror jeg ligger på et høyere nivå enn de som har tatt ett år innenfor de fleste emnene du nevner.

Lenke til kommentar

Mikkel, jeg er småsjuk etter å ha liggi i en snehaug i en halvtime på nyttårsaften kun iført dress og halvveis en frakk. Samt av å ligge i fosterstilling ved inngangen til Spar den neste halvtimen med totalt angstanfall (jeg la meg i sneen fordi jeg trodde det ville roe seg da, men den gang ei), og så stå i taxikø uten følelse i armer og ben. Fikk ikke varmen ordentlig i meg igjen før i går kveld :p

 

Points, funnet ut at det ikke ligger for meg. Utdanningen er bra, utstyret er top notch (vi har en klin gal lærer som kjøper alt han vil ha og mener vi kanskje kan komme til å trenge en eller annen gang. I større kvanta.), miljøet er knall og de tre siste årene har vært flotte og interessante, men siden i fjor vår har det liksom ikke vært helt det jeg ville ha, trodde kanskje det gikk over, og jeg håpte at jeg kom til å stortrives med 3D, og det har jeg tidvis også gjort, but still ... Nay :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...